Daha önce öpüşmelisini sormuştum şimdide sevişmelisi. Veda seksi yapar mısınız?


Bir insanla ayrılık kararı aldıysam, benim ona olan duygularım bitmiş demektir ya da duygularım bitmese bile affedilemeyecek bir şey yapmış demektir.. Eğer bu noktaya geldiysem bedensel etkileşime geçmem söz konusu dahi olamaz.. Bu resmen kendi ruhuma ve bedenime ihanettir.. Bazı durumlarda insan bağrına taş basabilmeli.. Keyifli geceler..
#smellsmoke
Yaparsam ayrılamam. Yapmazsam içimde kalır.
O yaklaşırken az biraz direnirim ama teslim olacağımı biliyorum.
Sonrasında ise yine sürüngemeli bir ilişki.
Evet geri çeviremem
Cevap
46Cevap
Sütyen ve buxer markaları aynı dikkatimi çekti. 😂 Soruna gelecek olursakta yapmazdım zaten ayrılacak duruma gelinmişse ortada bir heycan kalmamıştır bu yüzden bence hiç gerek yok öyle şeylere.
Sevişeceksek niye ayrlıyoruz, ayrılacaksak niye sevişiyoruz? İyi ki ebedi ve ezeli sapım. Yalnızlık hem daha umutlu hem de daha az kafa karıştırıcı...
Hayır, onu gözden çıkardı isem bir daha ona dokunmam. O isteyebilir ama bu benim kendimi kullandırmam demek.
Bunun türkce meali ;
Ben bu deveyi güdemedim ama bu diyarda çok hoş
Etmem, ayrılmaya karar verdiğim kadınla niye sevişeyim?
hayır öyle şey aklıma gelmez ama karşı taraf teklif ederse olabilir yani..
Bitmişse son Seksi yapıp acı yaşamanın anlamı yok. Yapmam
o son istegi kirmak olmaz bagirtirim sabaha kadar acimam yani🙊🙊🙊🙃
Yapmazdım ona minnet edeceğime elime minnet ederdim
gitmeden son bi kez daha s...
ne kadar romantik..
Ne için ayrıldığımıza bağlı çok ciddi birşeyse hayır
"Yolluk mu yapacaksın neden istiyorsun böyle bir şeyi" derim.
Ederim, nimet var ortada
Ederim. Ettim de. Eski sevgililerimi bile kırmadım. Öyle de anlayışlı bir erkeğim.
Çok saçma s. ktir git derim sanirim
Partnerlerimiz yoksa ayrıykende cinsel ilişki yaşanır
İyiki ayriliyoruz derim
Böyle bir şey yapmazdım. Hiçbir zaman da yapmadım.
Hayir cok sacma benim icin
sacmalama derdiim , son bi kez ne ya
Yani ona değecek biri ise yaparım
Aşkın bittiği yerde seks olmaz.
Hiç sevgilim olmadı ki
Olmaz o işin sonu gelmez
Ahtapot değilsiniz siz kendinize gelin :D
parmağıma değemez ayrıldıysam
Yani bilemiyorum. Kabul edeceğimi sanmam.
Ettiğim oldu daha önce
S3vişm3den önce ayrıldı ise yapmam.
veda seksimi alskdjfşalskdjfşalsdk haykırdım
evet ama baya sert olur
Gururumu bu kadar ayaklar altına alamazdim
Son bir isteği geri çevirmem.. Tabi ki sevişirim.
Yaparım aklını ala ala
Evettt
Ederim
Kızlar yalan söküyor bnce
Affetmem yani son bi posta iyi olur manalı manalı
Hayır etmem.
Hayır etmem
Ederim
Olur.
olabilir :)))
Elbette hayır.
Hayır.
Hayır..
Tabiki hayır
Kabul ederim.
Evet ederim
Evet ederim
Komik olur
Evet yaparım
Yok ya
Ederim
e yolluk almak lazım
olablr
Ben ederim
Ettimmm bunu
Etmiştim.
Ayrılık guzel olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?