Birlikte olmak istediğim birisi var fakat bir yandan istemiyorum, sizce ne yapmalıyım?

Bakireyim ve birisiyle hem tensel hem de ruhsal olarak çekim yaşıyorum. İnsan olarak da çok sevdiğim ve değer verdiğim birisi kendisi. O da benimle olmak istiyor yani benim istememe bağlı tamamen. Ama benim birçok engelim ve kararsızlığım var. Onunla olsam ruhuma da bedenime de çok iyi geleceğini düşünüyorum aslında. İkimiz de büyük doyum yaşayacağımızı düşünüyoruz. Sadece cinsel değil özellikle o bir olma duygusunu tadarak... Fakat yine de kendimi düşünmek zorundayım. Kendi psikolojim de önemli. Cinsel birliktelik yaşarsak hem fiziksel hem de ruhsal olarak doyuma ulaşıp çok rahatlayacağımızı düşünüyoruz. Fakat dediğim gibi hem inanç olarak korkuyorum, hem evleneceğim kişiyle yaşamam daha doğru olur diye düşünüyorum, hem eşimin özel olmasını istiyorum, hem sonrasında pişman olurum diye korkuyorum. Birçok etken var denebilir. Bu kısıtlamalar kendi kendime kurduğum şeyler mi sizce? Yoksa gayet sağlıklı mı düşünüyorum? Bu değer yargılarına göre değişir mi sizce?

Birlikte olmak istediğim birisi var fakat bir yandan istemiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla