Bir erkek bana dokunduğu zaman kendime dokunuyormuşum gibi hiçbir şey hissetmemem normal mi?

Bi erkek bana dokunduğu zaman hiç bişey hissetmiyorum, sanki kendime dokununca nasıl bişey hissetmiyosam aynen öyle hissediyorum. Ama bi kız bana dokununca huylanıyorum bu normal mi? Bide erkeklere karşı artık hiç bişey hissedemiyo gibiyim. Sevemiyorum aşık olamıyorum, beni heyecanlandırmıyolar. Kesinlikle lezbiyen filan değilim aklınıza öyle bişey gelmesin sakın. Ama neden bi erkekle öpüşürken kendimi rahat bırakamıyorum veya dokunduklarında hiç karnımda kelebekler uçuşmuyo ben anlamıyorum? Bu normal mi? Erkekler bana artık normal insan gibi geliyo, hiç çekinmiyorum utanmıyorum onlara konuşurken artık, sanki karşımda normal bi kız arkadaş varmış gibi hissediyorum. Zaten östrojenim de hep düşüktü
Bir erkek bana dokunduğu zaman kendime dokunuyormuşum gibi hiçbir şey hissetmemem normal mi?
Cevapla