sevmediği için mi işi bitince uyur
yoksa çok yorulduğu için mi
yoksa çok yorulduğu için mi
Sevilmenin düresi, aldığı pozisyonlar, karşılıklı partnerlerin birbirine olan yaklaşımları etkileşimi muamelesi kışkırtması, kimin daha baskın olduğu, hard mı soft mu yapıldığı, kaç kez boşaldığı gibi pek çok şey erkeğin farklı hormonlarını farklı miktarda salgılamasına sağlar ve ona göre uyku zamanı ve dozu değişir. Ama asla sevmediğinden değil. Her erkek seks tapmayı ve cinsel ilişkiyi sever. 😎
Arkadaşlar şunu anlayın bir seks yapmak insanın vücudunu iyice bitiriyor enerji falan olarak tabi siz kızlar bacaklarınızı açıp yattığınız için cinsel ilişkinin ne derece yorumunu vesaire bilmiyorsunuz ayrıca yine kızları bilmiyorum ama boşalmak bir erkeğin otomatikman uykusunu getirir araştırmalara göre uykusu gelir. İşte yanlış hatırlayıp hatırlamadığıma bakmak için Google a yazdım çıkan sonuç:
Erkekler orgazm hissini kadınlara oranla çok daha yoğun yaşıyorlar. Seks sonrasında erkekler hem fiziksel olarak yoruluyor, aynı zamanda vücudunda mutluluk ve uyku hissi veren prolaktin hormonu birikerek, uykuya geçmesini sağlıyor.2
Sevmemekle alakası yok boş aldıktan sonra gelen isteksizlik ve kötü ruh hali olur erkeklerde bu 1 saat sürer sonra tekrar demir olur ya da yarım saat kişiye göre değişir eger bir erkek 1 saat üzerinde efor sergiliyor sa hem yorgunluktan hem hormonların yogynluhundan dolayı uyku hali rahatlama gelir uyur ama partnerinin ateşine baglı olarak onla da ilgilenebilir bu partner baglı eşim ya da sevgilim işini bitirsin rahatlasın kafasında olan kadınların yanında ki adamlar uyur iyi ki de uyuyorlar bu bi görev degil kadınlar için
erkekler kadın gibi değil hem cinsellikte aktif rol rkekte hem de erkeklerin sperm üretmek gibi bir yorucu sistemi var
ayrıcaaa
orgazm sonrası oxytocin hormonu salgılanır. bu hormon uyku ve rahatlık verir. anne sütünde de vardır bu hormon bebekler o nedenle emerken uyur
Cevap
111Cevap
Hormonlarla beraber, rahatlamanın da verdiği etki ile uyku hali normal. Ancak arkasını dönüp uyuyan erkeği bal olsa unut. ❤️😂
Uyku gelindiği için olabilir
HAYIR FİZYOLOJİK BİŞEY BUNUN İÇİN KÜSÜP KIRILMAYIN SADECE KENDİSİNE ÜZÜLDÜĞÜNÜZÜ ANLATIN DİKKAT ETSİN cunki erkek fizyolojisi geregi işini bitirdimi bi rahatlama gelir onun dışında cinselliğe anlık bi soguma gibi bişey olur size degil cinsellige ve cok yorgun olur direkt yatması sevmedigi kaba olması ve s yüzünden degil tamamen yaratılışı böyle. Ama açıkça söylerseniz dikkat eder. Erkekler böyle basit canlılar) kaba da olsa yani kadın gibi çetrefilli düşünmezler. Dümdüz düşünürler. Bişeyi onlara izah etmeden böyle hissediyorum demeden anlamasını beklemeyin.) hislerinizi anlatın
Seni rahatlatıp uyuyorsa uyusun. Uyuması normal performans sergiledi enerji kaybediyor yoruluyor. Uyur yani sevip sevmemek ile ilgisi yok bunun.
Ne kadar ileri seviye bir bilince sahipsiniz tebrik ediyorum 🙏. @asilayo1
@Musty_Gregor Teşekkür ederim.🙂
Kimi uyur, kimi müzik açar keyfine bakar… bunların kafası bir tek sarılıp birlikte uyumaya basmıyor. Sadece kendi keyiflerine bakan tipler.
Sadece uykusu olduğu için uyur, bunu sevmekle sevilmemekle bağdaştırmak çok garip bana göre. Neden değişik durumlarda sevgisizlik göstergesi ya da belirtisi arar insanlar çözebilmiş değilim. Her seks romantizm dolu bir şekilde sonlanmayabilir,, bu sevmedigi anlamına gelmez
Aklımıza hep kötüyü getirmeyi bence bırakmalıyız.
Her insan yanı olmadığı gibi davranışları da bir olmaz. Bazısı kalkıp gider duş alır.
Bazısı sigarasını yakar whisky içer çok hoşuna gitmiştir.
Bazısı sevdiğine sarılır öpüşmeye devam eder.
Bazısı yorulmuştur döner totsunu yatar.
Dediğim gibi kişinin karekterine ve o anki piskolojisine göre değişir.
Sizce ben hangisiyim desem acaba siz hangisini seçersiniz?
Bosaldiktan sonraki rahatlik. Bosaldiktan sonra kadinini bosalttiktan sonra sarillarak uyuyorsa sikinti yok. Ancak bosalir bosalmaz sigarasinj yakip sirtini donuyorsa bencillik var demektir. İsi bittigi icinde daha fazla yoeulup efoe harcamak yerine anin tadini cikartip dinlenmek icin yapiyordur.
İlk boşalma sonrası mı uyuyor yoksa birkaç postadan sonra mı? Bol pozisyonlu duvardan duvara mı seks yapıyorsunuz yoksa sadece misyonerde mi? Geç mi boşalıyor? Bunlar da önemli.
Uzman konuşmuş hdhdbhd
Bunun bilimsel açıklaması varmış detaylarını hatırlamıyorum ama fkfksodo cinsellikten sonra uyku gelmesi doğal bi olay yani
Bilmiyoruz ki belki de yorgunluk Belki de boşalmanın vermiş olduğu bir rahatlıktan geliyor uyku onu da bilemiyoruz
Tabii ki biz duygusal varlıklarız ilgi istiyoruz
Artık işi bitmiş bir erkekten ilgi beklemek galiba hata olur
Ne bilimsel olarak açıklayamam Ama mesela Bazen ben uyumaya çalışıyorum uyuyamam giderim bir mastürbasyon yaparım boşalırım daha sonra Yatağa yatınca uyumam daha kolay oluyor vücut bir rahatlama yaşadığı zaman herhalde uyku çabuk geliyor
Yoruluyor ondan uyuyordur aslında biraz uyku iyi gelir öyle bi durumda fakat birlikte olmak şartıyla yoksa dön arkanı uyu bu uygun olmaz öyle çok fazla değil 30 dakika olacak o iyi gelir dinlenir de bide bunu düşünmek gerek yoksa alışkanlık yapar
Cinsellikte kadın kaç kalori yakıyor erkek kaç kalori yakıyor hesapladınız mı acaba? :) Erkeğin harcadığı enerjinin çeyreğini harcadığını düşünmüyorum. Böyle olunca erkeğin yorgun düşmesi çok normal. Uyumayıp ne yapsın nöbet mi tutsun adam :))
Şu ana kadar hiç hemen uyuyanına denk gelmedim desem…
Denk gelmedigine gore seviştiklerin sevgilin değildi demekki.
@kilimcininoglu sana fikrini sordum mu ben
Burasi ortak bir alan. Yapmış olduğun yorumlara başkalarınin herzaman cevap verebilecegini bildiğin halde böyle bir cümle kurman sacma
@kilimcininoglu özel hayatım hakkında görüş bildirme adı altında iğneleyici ifadeler kullanma hakkın olduğunu düşünmen üzücü iyi geceler
Özel hayatınızi çok önemsiyorsanız, özel konulu yorum yapmayin o zaman. Herkes benim gibi iyi niyetli olmuyor maalesef. İyi geceler
@kilimcininoglu ahaha iyi niyete bak çamur at izi kalsın uğraşamam sizinle
🥱🥱🥱
Bütün erkekler aynı canım sevmeyle alakası yk efor sarfediolar ondan sanrm ahahaha
yahu butun eforu biz sarf ediyoruz. Kisa surse begenmezsiniz. Uzun surunce yoruluyoruz. Hem yan gelip yatiyorusnuz hem de calisan taraf yorulunca uyudu diye kabahat oluyor.
Erkekler orgazm sırasnda ve sonrasında farklı hormonlar salgılarlar.
Mesela oksitosin, prolaktin endorfinler vs
Bu hormonlar, erkeğin seksten kısa bir süre sonra uyumasını sağlar
Testesteron çok düştüğü için toparlanma için uyuyolarmis okumuştum...
Benimki duşlarımızı aldıktan sonra beni çağırır yanına kucak yapar beraber uyuruz
Yorgunlugu olabiliyor ama tabiki daha kibar olup sarilip belki gogusunde uyusa falan daha guzel olabilir
erkek seks sırasında kadından daha fazla enerji harcar haliyle bitkin düşünüyordur sevmemesiyle alakası yok sarılıp uyuyun
Boşaldıktan sonra en basit örnekle mastürbasyon sonrasında bile bunu yaşıyoruz galiba vücut dengesiyle ilgili, orgazm sonrası hormon değişimleri ile alakalı olabilir
O erkek senin erkek şahsen ben seksten sknra kısa süreli bi sevişme ardındnan sarılıp belki uyurum geç saatse yoksa niye yatam uyuyam
Sevmekten falan degil vücut uyku istiyor bir rahatlama geliyor boşaldıktan sonra tatlı yorgunluk olurya onun gibi
Mental olarak bosaldiktan sonra uyku basıyor bu cok normal.. ama. kicini devirip yatiyor ilgilenmiyor öpmüyorsa problem var demektir
Seksten sonra insanın uykusu gelir uyur bu kadar basit
Odun olduğu için uyur bence. Ne kadar yorgun olursan ol, işin bir adabı vardır.
boşalmak vücutta rahatlık hissi verir... yorgunluk çöker uyumak ister
Bu biyolojik bir durum, erkekler orgazm olduktan sonra birden uyku gelir ve hatta uyursa sonra daha verimli yeniden başlar... salgılanan hormonlar ile ilgili sanırım
Hiç böyle olmadım ya bir keyif sigarası bir sohbet sonra duş tekrar basa sarar bu durum
Alacağını alms daha ne yapsın derdi sen deilsinki senin şeyin 😃
Ya resmen yoruluruz yani git gel git gel git gel kolay iş değil
Valla ben uyumam ya anasından doğduğuna pişman ederim hep 🤪
Yorulduğu için erkeğin dinlenmesi lazım sevmediğinden değil
Rahatlıyor onun için gevşeme geliyor. Uyumak yerine sohbet etmeyi tercih ederim sızana kadar
Yorgundur veya tek sefer yetiyordur veya ikinciyi isteme diye uyku miduna geçiyordur
Zaten erkek işini gördükten sonra bir süreliğine karşı cinse soğuk hisseder, bunun da etkisi var
Hayır boşaldıktan sonra mayışıyor insan bide yatakta olunca uyumamak elde değil.
Motor aşağıdan yukarı sperm basarken çok efor sarfediyor ondan
Ben aşırı duygusala baglıyorum, hiç uyumadım, yorucu oluyodur kimi için belkide
İşi bitince fiş çekiliyor.
Tam aşk tam sevgi olsa muhabbet devam eder
Yapacak başka bişe kalmıyo ki. Rahatlayıp uyuyoz işte
Benim uykum varsa da kaçıyor da neden bir erkek uyur? Herhalde mal olduğu için😆
Yorulmuş olabilir ama cinsellikten sonra genelde bir mayışıyor insan😃
Bende acıkıyorum iliski bitince biseyler yemek istiyorum
Ne uyuması ya , devam edelim deyince laf eden yine kadınlar oluyor
Hormonal bir şey diye okumuştum, o an ne salgıladığıyla ilgili. Bazıları gerçekten kaldıramıyor. Hemen uyuyorsa olabilir, uyumamaya çalışın dkjkdk
Artık bıkmış çünkü yemek yemek su içmek gibi görmüş
Hızlı yaptıysa yorgunlukdan olabilir misal ben cinsellik yaşasam enerjim bu konuda zaten yüksek isteğim fazla 🤭 Sersem olabilirim ama Tabi kız isterse onun isteğini kırmam
İşten geldiği için o yorgunlukla basarmasindan da ziyade. Kimilerinde psikolojik mi artık rahatsızlık mi bilmem ama. Çoğu kadın bu durumdan şikayetçi. 😊
Erkekler boşaldıktan sonra bütün kasları gevşedi için direk uykusu gelir
Sevmediği ve sadece cinsel obje olarak gördüğü için
Hemen uyursa yazik bence biraz dinlenip devam etmeli
işi bitmiş kulanmış işte dönmüş yatmış sormamışkı sen mutlu oldunmu
İşini bitirip dönüp kıçını yatıyorsa sıkıntı ama sarılıp yatıyorsa o zaman hemen uyusa bile sorun değil. Çünkü sadece cinsellik için temas halinde değil, seven sarılıp yatar uyur.
Vücutta salgılanan hormonlar sebebiyle orgazm, boşalma sonrası uyku gelmesi çok normal yorumlar da komik
Hayır boşalmanın vermiş olduğu rahatlama ve melanin hormonu salgılanması nedeniyle uyku isteği
Fizyolojik bir şey
Mercimeği fırına vermiştir
Görev tamamlanmıştır
Adam rahat bir uykuyu hak etmedi mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?