Şimdi ilk problemim şu:
Ben seks esnasında prezervatif takmasını istemiyorum ama dikkatli olalım, bir an'da olur vs vs sebepler bularak takıyor sürekli, bende prezervatif ile içime almak istemediğimi söylüyorum, arada fark var her ne kadar en incesini bile alsa fark var arada bana göre ama yine de takıyor.
Her ne kadar ben önlemimi alırım ilaç vs desem de riske girmek istemediğini söylüyor.
Soru şu ben tenin tene değmesini istemekte haksız mıyım? Prezervatif ile düzgün zevk alamıyorum. Saçma mı ısrar etmem prezervatif taksın diye?
2. Olayda şu ki dün çok kısa süre takıldık ve 2 dk içinde boşaldı 5 dk sonra eve bıraktı vakit olmadığı sebebiyle. Ben eve geldikten sonra ona benimle sadece seks için mi konuştuğunu, buluştuğunu vs sordum, o'da açıklama yaptı öyle olmadığına dair ve üzüldüğünü söyledi, o öyle diyince bende açıklama yaptım içimde kalmasın önceden konuşalım gibisinden ama dün gece o sorumdan sonra ve bugün soğuk yaptı az buçuk, her ne kadar sorun yok dese de fark edebiliyorum.
Hata mı yaptım sizce sorarak?
Hata yaptıysam nasıl düzeltebilirim?
Ben seks esnasında prezervatif takmasını istemiyorum ama dikkatli olalım, bir an'da olur vs vs sebepler bularak takıyor sürekli, bende prezervatif ile içime almak istemediğimi söylüyorum, arada fark var her ne kadar en incesini bile alsa fark var arada bana göre ama yine de takıyor.
Her ne kadar ben önlemimi alırım ilaç vs desem de riske girmek istemediğini söylüyor.
Soru şu ben tenin tene değmesini istemekte haksız mıyım? Prezervatif ile düzgün zevk alamıyorum. Saçma mı ısrar etmem prezervatif taksın diye?
2. Olayda şu ki dün çok kısa süre takıldık ve 2 dk içinde boşaldı 5 dk sonra eve bıraktı vakit olmadığı sebebiyle. Ben eve geldikten sonra ona benimle sadece seks için mi konuştuğunu, buluştuğunu vs sordum, o'da açıklama yaptı öyle olmadığına dair ve üzüldüğünü söyledi, o öyle diyince bende açıklama yaptım içimde kalmasın önceden konuşalım gibisinden ama dün gece o sorumdan sonra ve bugün soğuk yaptı az buçuk, her ne kadar sorun yok dese de fark edebiliyorum.
Hata mı yaptım sizce sorarak?
Hata yaptıysam nasıl düzeltebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu hiç tam tersi düşünen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer