Büyük ihtimalle eğer seks yapacak kadar kolay ciddiyse ilerlediyse ben o kişiyi seviyorumdur ve sevdiğim kişinin epilepsi hastası olması beni ondan Geri Çekmez tam tersine daha çok ilgi alakadar olurum
Yemin ederim hiç sorun olmaz karaktersiz değilim çok şükür sevdiğim olsun canım feda hastalığında bırakan mahlukat sevmiyordur ondan hayır gelmez böyleleri çok bunlardan nefret ediyorum seven insan hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde sevdiğinin hep yanında olan kişidir sende sakın üzülme İnşallah iyileşirsin en kısa zamanda Allah şifa versin Allah yardımcın olsun
Bir eski sevgilim bir gün hastaligin var mi diye sordu.. Benim de o gun aklima baska hastalik gelmedi epilepsi hastasiyim dedim. Cocuk bi tuhaf bakmaya basladi bana.. Şaka desem de inandıramadım çocugu.. Korktu kacti terketti beni😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öyle diye cinsellik yasayamayacak mi sorun olmaz ona göre hareket ederiz kriz zamanlarında yapmayız ya da tetikleyen unsurlardan uzak dururuz
Rica ediyorum me demek olması gereken de budur zaten cinsellik dahi sevgi ile yaşanır ben o kişiyi sevmiş isem onun yaşam tarzına göre hareket etmem gerekiyor
Yani hangi durumlarda atı geçirirsin ya da geçirmemek için ne yapılır ne yapılmaz gibi doktorlardan ya da internetten bilgi alınabilir senin sağlığın açısından