Bir adam var sevgiliyiz ama onu sekste arzuluyorum en çok, aşık mıyım sizce?

Seviyorum da ama en çok bedenini arzuluyorum. Ve bu aralar kilo aldığım İçin onunla görüşmek istemiyorum. Ne hissediyorum ona karşı bilmiyorum?
Bir adam var sevgiliyiz ama onu sekste arzuluyorum en çok, aşık mıyım sizce?
Cevapla