Bir erkek neden yasadigimin arkasında durduğum için 2gundur yazmaz?

Sevgilim, "eski sevgiline bakireliğimi verdiğine pişman oldunmu diye" sordu. Bende "hiç pişman olmadım beni dünyanın en mutlu kadını yapti dedim " 2gundur yazmıyor ayrılmalı mıyım? (2aydir birlikteyiz)
Bir erkek neden yasadigimin arkasında durduğum için 2gundur yazmaz?
Cevapla