Selam KS ahalisi! Her ilişkide; heyecanın bir gün bitme olasılığı vardır. Diyelim birlikte mutlu anlar yaşadığınız partneriniz, bir gün karşınıza geçip sizi artık çekici bulmadığını ve eskisi kadar arzulamadığını söyledi. Ne yapardınız?Böyle bir durumda partnerini kaybetmemek için uğraşır mısın?
Partnerin "Artık bana çekici gelmiyorsun" dese ne cevap verirsin 🙄?
Usta normalde senin sorduğun cinsellik kategorisindeki soruları cevaplamıyordum lakin tam profiline girdim bir baktım tam da bu soruyu sormuşsun dedim cevaplamak farzdır üzerime artık.😄 İlerideki eşim üzerinden pay biçerek varsayımlar yaparak cevap vermek istiyorum bu soruya. Ben evliliğimde eşime karşı her zaman bakımlı, giyinen kuşanan, takıp takıştıran olurum. Sürekli yenilikler keşfeder bunu ona da sunarım. Misal kg alsam hemen o bir şey demeden kendim kendime çeki düzen veririm. Hal, hareket ve mimiklerim her zaman ona karşı kıpır kıpır olur. Ona karşı hep enerjik, işveli ve cilveli olurum. Ona kadınlığımı yaparım yani kısacası. Bunca şeye rağmen kalkıp da bana bunu söyleyecek ise kapı açık. Fazla söze gerek yok.
Merhabaa 🧚♀️ Görüşlerin bi iki tanesine baktımdaaa onu yaparım bunu yaparım şunu yaparım yok böyle yok şöyle yaparım gibiisinden tonla vaadler verilmiş 😂 sanırsın belediye seçimi😉 tonla vaatler verilmiş 😂haha😂🤦🏻♀️ Valla ben ayrılmaktan başka bi şey yapamam çünkü hala ilk gün ki davranıyorsam; kişisel bakımımla giyinişimle, konuşmamla kokumla vücut dilimle bi bakış bi gülüşle özel hayatımızla vs vss tüm hareketlerimle aramızdaki çekimi olumsuz yönde etkileyecek bi şey yapmamışsam daha fazlası içinde hiç boşuna kendimi yoramam ben aynı bensem ve söylediğim gibii bundan eminsemm kılımı bile kıpırdatmam çünkü artık ona cekici gelmemem benim değil onun problemidir 🤷♀️🧚♀️ o kendisini değiştirmesi gerekir ya da kendisini ce fikirlerini çoktan değiştirmiştir ki o zamanda çekici bulduklarıyla mutluluklar dilerim 💃
Şunu sorarım neden hani kilomu aldım kalçaların mı küçük geliyor göğüslerin mi küçük geliyor göğüslerin sarkmış mı artık seni eskisi kadar sevmediğimi mi düşünüyorsun yoksa eskisi kadar arzularımı yansıtamıyor muyum yoksa problem sende mi ama ben genede kendimden eminimdir Ben seni adeta insanlıktan çıkmış gibi hayvan gibi arzularken birlikte oluyorken sen benden zevk almıyorsan burada bir problem vardır ama benim değil senin aynı bunu söylerim😃
Demek ki son kullanma tarihim geçmiş derim. Bir insana çekici gelmiyorsam, artık ağzımla kuş tutsam yaranamam. Rota yeniden hesaplanıyor der, yoluma devam ederim.
Cok kirilirim. Ona karsi hircinlasirim. Ister istemez sürekli laf vurdurur bi sekilde tartisirdik kesin.. bu durumu kolay kolay kabullenemez hatmedemezdim sanirim.. ama tabikide kabullenip saygi duymaliyim. Bi sekilde dener ama sanirim yapamazdim :/
Tabii ki çünkü bana kalırsa her ilişki bocalayabilir. Maksat yol çakıla vurduğunda dümeni değiştirmek değil. Maksat o çakıllardan nasıl kurtulacağını tasarlamak. Kestirip atma taraftarı değilimdir pek. Sorgular ve ivedilikle çözerim.
Böyle durumlarda sitem etmenin, küfür etmenin neden diye sormanın bir anlamı yok bana göre. Çünkü zaten olan olmuş başka olabilecek her şeyin anlamı kalmamış demektir. Tamam diyip geçilir
Kesinlikle öyle. Fazla söze ne hacet. Beğenmeyene zorla kendimizi beğendirecek değiliz. Kendimizi hediye paketi yapar gibi süslesek, püslesek, kurdelesek bile boşa o zihniyete erişmiş bir insan için. Yolu bahtı açık olsun deyip herkes kendi yoluna koyulmalı
Neden ama istediği bir şey varsa yapardım birlikte her şeyi düzeltir hatta belki yeniden yaratirdik yok dahada olmuyorsa demekki hayatında baskasi vardır ve yol verirdim
Yani halletmeye çalışırdım birlikde lakin eğer olmuyorsa sorun sendedir kardeş bana erkekmi yok tatmin edicek biri bulunur elbet ben arzu olunmaz olamam o senin kafanin çalışmamazlığıdır gozlerinin bozukluğudur )