Gönül yayları gevşiyor sanırım ondan. :D Şaka bir yana yaz aylarının aşkı körüklediği kesin. 


Ateş basıyor ondan herhalde.. Sıcaklar hormonları etkiliyor.. Beni pek etkilemiyor yaz kış.. Ama yine de yazın adrenalin artıyor, ateş basıyor insanı😄
Cevap
8Cevap
Yaz insanı mutlu eder, hormonlarımız harekete geçer. sanırım bu yüzden aşık olasımız geliyor. cinsel açıdan da daha istekli oluyoruz.
Hormonlardan kaynaklı sana yaz geliyor havalar ısınınca hormonlar harekete geçiyor insan bedeni kendi kendine bol bol tazeliyor ondan olabilir
Sıcak.. Emre Altuğ'un dediği gibi, bence ondandır.. Keyifli günler..
Ben her zaman istekliyim
Havalar ısindikca insanlar açılıp saçiliyor istek ve arzular artıyor ibre tavan yapıyor elbet bunu soğutmak içinde ilişki ihtiyacı artıyor sonuçta denilen durum çıkıyor herkese gönlüne göre versin
Aslında öyle bişey yok, hem terli terli hiç çekilmiyor, ama benim için çok farkrtmiyor-40 derecede bile istek var
Yoo onu kim dedi yaz mevsiminden nefret ediyorum istek falan kalmıyor
Sıcaklar D vitaminini yükseltiyor enerji veriyor kocamla gece gündüz seks yapıyoruz 1 haftadır kışın böyle değil
@ecstasy11 o da istiyor canım sadece ben Demedim ki penisi ne zaman görsem kalkıyor
@ecstasy11 öyle çocuğumuzda olmadı sporda yapıyorum vücudum fit sert göğüslerim iri
Devamke belinize kuvvet
Havaların ısınmasından kaynaklı tamamen hanımefendi.
Hormonlar daha çok çalışır
Yazın sevişmeler yasaklansın 😄😄
Bir yerleriniz terliyor
yarı cıplagız ondan bence herkes azıyo
Bir yerleriniz terliyor
Açılıp saçılıyoruz ondan
Kanımız kaynıyor
Sıcaklık etkiliyor.
yazla alakası nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?