Belli yaşa kadar cinsellik yaşamamış bir erkek o yaştan sonra daha hiç yaşamamalı mıdır? Yoksa her yaşında hakkı ve imkanı var mı?

33 yaşında bakir bir erkeğe bu konudaki öneriniz nedir? Aşağılamazsanız sevinirim.
Belli yaşa kadar cinsellik yaşamamış bir erkek o yaştan sonra daha hiç yaşamamalı mıdır? Yoksa her yaşında hakkı ve imkanı var mı?
Cevapla