
ya da eşiniz size bunu söylesene boşanır mısınız?
#tutku 🖤

net boşanırım ama onun mutluluğunu düşündüğümden değil bu sebebin en fazla %30-40 ı falan olur. boşanırım çünkü ne kalkıp işe yaramaz koca olarak biriyle beraber olurum ne de aldatılma riskine girerim madem erkekliğin işi bitti hayatıma bekar olarak devam ederim varsa çocuklarımla ilgilenirim yoksa da köpeklerimle kim bakacak edecek derseniz de yaşlanınca huzur evi diye bişey var o da olmadı eğer çocuklarımdan bakmak isteyen olursa o da olmadı ben kendime yetebildiğim kadar yeter sonra da zaten ya ölür ya huzur evine falan giderim ama hiç bir şekilde yetemeyeceğim biriyle zaman harcamam harcamak istemem yok öyle bi dünya.
Üniversitede okuduğum yıllarda bir haber okumuştum gazetede. Bir kadın kocası yatalak hasta olduğu için mahkemeye baş vurup yasal zina izni istemişti. Dava dilekçesinde kocamı seviyorum ve ondan ayrılmak istemiyorum ama yatalak hasta ve cinsel yönden bir şey yaşayabilme imkanımız yok. Yasal zina izni istiyorum demiş.
Mahkeme bu müracatı nasıl sonuçlandırdı bilmiyorum ama bu durum erkek için de kadın için de zor bir durum. Ne karar vereceğimizi yaşamadan bilemeyiz.
Yok artık 😄
İnsan sevince menfaat uğruna seks diyorsa o iş bitmiştir
Yani seks duygumu kaybedersem o benden şikayetçiyse sevmiyordur.. Aşk vesaire illa seks demek değildir lakin onu her insan ister ama boşuna mı iyi günde kötü günde hastalıkta sağlık yanında ol deniliyor dünya menfaatler dünyası oldu artık
Bozarım sonuçta aşık değil sevmiyor ne diye beraber olacam kalbim kırılır ağlarım yani sonuçta seks duygum yok diye benden şikayetçi
Evet ayrılırdım ondan eğer evlilik yapsaydım ilerde ve daha sonra cinsel ilişkiye artık giremezseydim bırakırdım tabii ki gitsin adam birileriyle olsun hakkı Ben onun yolunda taş olamam
Cevap
31Cevap
Sevgilim beni istemiyorsa tabi ki mutlu olması için ayrılırdım
Bencil olmaya gerek yok, boşanırım tabiki. Hatta bunu ben teklif ederim..
İşte iyi yüreklilik, ben bunu teklif etmeye cesaret edebilir miydim bilemiyorum
Ne güzel
Öyle bir şey olacağını hiç sanmıyorum ama olursa ben kendisine sunarım gel bosanalim sen mutlu ol başkasıyla evlen derim zamanında yaptığım gibi yani cinsellikle alakalı değil ama bunu demiştim eski eşime o da yok ben seni bu halde bırakmam demişti ama ne o halde ne de kendime geldiğimde varlığını hiç hissettirmefi bu sefer de ben bosadim yani problem anlatamayacağım kadar çoktu ama dediğim gibi bir türlü varlığını hissettiremedi
Hayır boşamam iyi günde kötü günde öyle bir şey değil
Bu her insanın başına gelebilecek bir şey. O yüzden evlendiğim kadına karşı asla ne boşanmak isterim nede aldatırım.
O yetiyi nasıl kaybederim bilmiyorum ama olursa öyle bir durum ve boşanmak isterse anlayışla karşılar ve boşanırım
İşte mantık 😄
Yapamam herhalde :/
Ama o boşanma teklifi yaparsa tamam diyebilirim 🤔 kolay bir karar değil 🤔
Evet zor Allah korusun
Ya es mesmi kaldi herkes evlenmeden once kopek gibi yasar oldu herkes kari koca gibi zaten herkes birbirinin esi bazi hayvan turlerinden bile daha berbat oldu insanlar iyrencc
seks yapma yetisi kaybolan birsey değildir. Ancak iktidardan muhalefete dusulmesi durumu vardır. Ve ben hiç 60 indan sonra boşanan görmedim
Ben boşanmayı teklif ederim kabul etmezse cuckold derim.
şaka de lütfen. kendine saygısı olan kimse yapmaz bunu
Bunu yaşamak istiyor ve yetemiyorsam ki bundan dolayı ayrılmak istersen anlarım.
zaten bellı yastan soınra kaybedılıyor :)
cok kasmamak lazım .
Evet demek isterdim ama içimden hayır demek geliyor.
Ben şahsen bu şansı veririm ona eğer tatmin olmak için giderse sevmiyordur ama seviyorsa iyi günde kötü günde der
Öyle olursa anlayışla karşılarım ve boşanırım. Sonuçta problem bende ve karşıdakinin hayatını zehir etmek istemem.
Nedeni sorgular yardimcı olurum sonucda canım eşim degilmi
Aynen öyle birlikte aşılmalı zorluklar
Neden boyle zor sorular
Bilmem😄
Mutlu olmayan boşanır. Ben neden boşuyorum?
İyi yürekli olmak bunu gerektirir belki
Neyse ki iyi yürekli olmak gibi bir derdim yok
Çılgınca tutkuyu yaşamak isteyen olmalı
hayır ya ben bir şekilde tatmin ederim onu
Once onun görüşünü alırım
İsterse yapacak bişi yok
Boşamam açık ilişkiye dönerim
Yani istediği erkekle olmasını sağlarım
Kararı karşılıklı konuşarak tartmak almak onemli
Boşamam her şey seks deyil
bir çaresini bulurum bırakmam.
Hayır önemli olan benim mutluluğum
Beni istemezse boşarım
Hersey seks degil
Derim heralde
Hayır
Bosanirim
her şey seks değil
Ne saçma soru isdemeyen gider saten
Hayır
Boşamam
Saçma bir soru
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?