Sadece bir anlık hezeyan ilgilenecek işler özellikle şu son zamanlarda bayağı popüler olan duygusuz ilişkilerden sonra yaşar her iki tarafta sevmediğin birisiyle saatlerce bir şeyler yapıyorsun sonuçta bunun bir bedeli olacak Öyle böyle zamanla işte insanın piskolojisini bitirir
Dini hükümler yüzünden olabilir. İnsanın önceki o istekli anında aklına gelmeyip bitince harama uçkur çözdüğü aklına gelince bir pişmanlık duyar ister istemez.
Erkek için çok istekli anında kadını zorlar ve yaparsa bitince rahatsız olabilir.
Duygu yoktur biran isteğe yenik düşüp yapılır bu sonra insanı rahatsız edebilir.
Erkeklerde çoğu zaman boşaldıktan sonra bir pişmanlık oluyor, bunu kendileri bile çözemiyorlar. mastürbasyon yaptığı için bile bitince pişman oluyorlar garip bir şekilde.
Ve sevdiğin insanla yaşarsın bir şeyler. Sonra ayrılınca pişman olursun, değmediğini anlarsın. Anıları bile seni rahatsız eder...
Hayatımda hiç seks sonrası pişmanlık yaşamadım.. Önüme gelen ne oldugunu bilmedigim biriyle seks yapmadım.. Eğer öyle olsaydı evet pisman olurdum.. Ve bu pismanlık bir anlık zevk için yapilmis bir seks oldugu icindir..
Pismanlik asla yasamam hatta tam tersi son derece gururla yaparim herseyimizi esimle beraber yasayacagimiz icin sunada eminim evlilikdisi olan ozellikle ilk iliskide erkek kiz farketmez mutlaka pismanlik yasiyo disariya farkli soyleselerde cok duydum sahit oldum keske diyenleri istisnasiz bi sekilde insanlarda durustluk kalmamis komedi ya lslsls