Güncellemeler
+1 yıl
Bende ortamı geldiğinde o anın zevkiyle olsun istiyorum ama iste
Samanı var desek yanlış olur ani olur desek yanlış olur zira ani olsaydı her iş yerinde öpüşen kişler sınıfta öpüşen hocalar olurdu diye düşündüm
Cevap
13Cevap
İlk öpüşme ise zamanını iyi ayarlamak lazım. İlk öpüşmeden sonra her yerde ve zamanda öpüşüyor
Kendiliğinden gwlişmeli
Ne zaman istese sevısmelı insan
Bir anda olan varya işte o mükemmel olan
Kendiliğinden çekim oluşur ve gelişir
Belki uygun bir yeri belkiyordur
Ben şu an istiyom sen istiyon mu
Zamanı olmaz
Denk geldimi yapıştırcan sonra keşke demicen
Olmaz tabiki
zamani olmaz..
Planla olmaz
Kendiliğinden
İsteğe bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?