Öpüşmenin zamanı olur mu yoksa kendiliğinden mi gelişir olay?

Opusmenin zamanı olur mu yoksa kendiliğinden mu gelişir sevgilim buluştuğumuz zaman öpüşelim diyor zaten kısa kısa öpüyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Bende ortamı geldiğinde o anın zevkiyle olsun istiyorum ama iste
Öpüşmenin zamanı olur mu yoksa kendiliğinden mi gelişir olay?
Cevapla