Şimdiye kadar 9 erkekle öpüştüm. Hiçbirinden zevk almadım. Sorun bende midir, onlarda mı?

Hatta sonuncusu tam anlamıyla berbattı. Nedir bendeki bu şanssızlık anlamadım gitti.
Şimdiye kadar 9 erkekle öpüştüm. Hiçbirinden zevk almadım. Sorun bende midir, onlarda mı?
Cevapla