Zorunluluk mu? Bence hayır. Görmeden sevmenin ibadet olduğu yerde insan dokunmadan da sevebilir. Uzaktanda sevebilir. Ne tekerlekli sandalyede insanlar var aşık. Bunu yaşayamayacak hastalığı olan insanlar sevmesin mi yani..
Diğer taraftan gerekli mi? Evet. Bunu yaşamaya herhangi bir engel yoksa şayet sevişmek zaten karşılıklı sevmek demek değil mi? O halde neden bunu icraate döküp partnerimizi herşeyi ile yaşamayalım? İstek, tutku, heyecanda kişiye olursa duygudur zaten. O halde isteyelim ve hissedelim partnerimize ait olmanın güzelliğini.
En İyi Cevaplar