Isveçte doğdum büyüdüm, kızlı erkekli ortamlar'da sıkça bulunmama rağmen kızlarla iletişime gelince berbatım.
Tipsiz zayıf biri olduğumu düşünüyorum, orta boylu ince biriyim. Akraba ve yakın çevre dışında asosyalim. Nazik, güzel kalpli, samimi ve yardımsever biriyim, tek gecelik/eskort ilişkiler peşinde değilim, uzun süreli bir sevgilim olsun yeter ama olmuyor işte
Kızlarla iletişimde nerdeyse hiç bir tecrübem yok. Kendimi çok yanlız, istemnmeyen ve değer görmeyen gibi görüyorum. Bir kaç kızla kısa süreli iletişimlerim oldu ama hep red edilldim ve aşağılandım. Okul ve iş ortamında ne zaman kızlarla konuşmaya başlasam beceremiyorum benden soğuyorlar iğreniyorlar gibi hissediyorum
Yaşıt tanıdığım erkekler kızlarla rahat konuşurken, evlenirken veya önüne gelenle birlikte olurken ben hep geri kaldım, 18 iken seneye olucak diyordum sonra isyan ediyorum, 19 yaşında olucak diyordum yine isyan. Bu durum sürekli devam edicek artık kabullenmem gerektiği düşüncesi beni yıpratıyor
Ister istemez bu durumun doğanın ve gerçeğin kendisi gibi inanabiliyorum. Yakışıklı, uzun, zengin, sosyal doğmadığım için kızlar tarafından her zaman istenmeyen biri olucam. Hiç bir kız beni ben olduğum için sevmicek. Bu durumu kabullenip hayata devam etmekte beni kötü düşüncelere sürüklüyor. Seksüel aktif popüler kızlara karşı içimdeki nefret büyüyor. Biri yardım etsin bana nolur? Kızlar Bir Adım Ön
Tipsiz zayıf biri olduğumu düşünüyorum, orta boylu ince biriyim. Akraba ve yakın çevre dışında asosyalim. Nazik, güzel kalpli, samimi ve yardımsever biriyim, tek gecelik/eskort ilişkiler peşinde değilim, uzun süreli bir sevgilim olsun yeter ama olmuyor işte
Kızlarla iletişimde nerdeyse hiç bir tecrübem yok. Kendimi çok yanlız, istemnmeyen ve değer görmeyen gibi görüyorum. Bir kaç kızla kısa süreli iletişimlerim oldu ama hep red edilldim ve aşağılandım. Okul ve iş ortamında ne zaman kızlarla konuşmaya başlasam beceremiyorum benden soğuyorlar iğreniyorlar gibi hissediyorum
Yaşıt tanıdığım erkekler kızlarla rahat konuşurken, evlenirken veya önüne gelenle birlikte olurken ben hep geri kaldım, 18 iken seneye olucak diyordum sonra isyan ediyorum, 19 yaşında olucak diyordum yine isyan. Bu durum sürekli devam edicek artık kabullenmem gerektiği düşüncesi beni yıpratıyor
Ister istemez bu durumun doğanın ve gerçeğin kendisi gibi inanabiliyorum. Yakışıklı, uzun, zengin, sosyal doğmadığım için kızlar tarafından her zaman istenmeyen biri olucam. Hiç bir kız beni ben olduğum için sevmicek. Bu durumu kabullenip hayata devam etmekte beni kötü düşüncelere sürüklüyor. Seksüel aktif popüler kızlara karşı içimdeki nefret büyüyor. Biri yardım etsin bana nolur? Kızlar Bir Adım Ön
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer