Balayında yazlığa getirse sizi eşiniz ne yaparsınız?

Birde üstüne 2. Gününüzde “hayatım ben bi arkadaşlarımla buluşayım” dese naparsınız? Sıkılıyorum ve evliliğin 2. Gününden sesleniyorum sıkıcı 😒
Balayında yazlığa getirse sizi eşiniz ne yaparsınız?
Balayında yazlığa getirse sizi eşiniz ne yaparsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazlıkları belek tarafında ve burada tanıdığımda yok olsa davet ederdim muhabbet ederdik. Sıkıldım ve buraya yazdım artık. Arkadaşlarımda hep İstanbul'da :(
Güncellemeler
+1 yıl
Evli kadın fotoğraf atamaz diye kural mı var burada? Bu site de kaç evli erkek var sadece fotoğraf mı atıyor sanıyorsunuz? Akşama kadar yazıyorlar millete bi kendinize bakın.
Balayında yazlığa getirse sizi eşiniz ne yaparsınız?
Cevapla