Gerçekten üniversitede çalışmak bile zor. Öyle tatlı ve güzel giyiniyorsunuz ki insanın aklı ister istemez kayıyor. Hatta dersten geçmek için üniversitede hocalarla birlikte olanlar hikayesi gerçek mi efsane mi? Bazı hocalar öğrenciler ile odada tek kalıyor hatta bu ne cesaret ve illaki bir şeyler olmuyor mudur sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
güncellll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Can aliciligi filan yok oyle giyinenlerin bisey yasadigini dusunuyonuz veya nakire olmadiklarini ondan kafanizda fantezi kuruyonuz aw olay bu sadece
bazıları abartıyor hatta odada hoca ile yalnız kalıp çıkarken kaç defa gördüm yani masum masum oturuyorlar mı odada sence. içerden kilit açanı bile gördüm çıkarken denk geliyor bazen.
Kendin demissin bak can aliciligi filan yok aslinda acik kapi diye dusunup fantezi kuruyonuz
yani normal mi sence üniversitede normal değil ya hele kıyıda bir şehirde isen her an her yerde olay görüyorsun tenhada çok da masum değiller yani. senin meslek ne yaş kaç
Gerci haklilik payinda var ben bile bazen tiksiniyom hemcinslerimden siz zaten dunden razisiniz aw napcan abim noldu niye bu sorgu sual
merak ettim yani bende masum dürüst kaldım ama kimsenin kıymet bildiği yok. öyle yaşayan yapanlar hep daha fazla değer görüyor nedense. meraktan ötürü sordum özel bir nedeni yok ki
Sonra yvsakliga yoneliyonuz hala adamakilli kalanlarda oyle kaybediyo iste duzgunsen devam etceksin bakcan yoluna bu kadar basit aw
yani sitenin profiline bakıp böyle düşünmen normal ama herkes öyle değil işte yalnız kendi halinde olan biri olamaz değil mi karşındaki hemen yargılamakta neyin nesi ki
Herkes ayni seyleri soyluyo daha bikac gorus oncede ayni seyi soyledim kadinlar olarak boyle davranmamiz normal degilmi sence burada sorulardada okuyoz herhangibi kiz normal muhabbete baslasa bile erkekler heosi bi sure sonra cinsellige cekiyo olayi diye az empati yap tepkilerimizin normal oldugunu anlarsin bide sordugun soruya bak baglantiyi kurmus olursun kaptinmi olayi ;)
hala genelliyorsun karşında ilişki yaşamamış bakir kendi haline yalnızlığı seven biri var bu kadar çekinmeni anlıyorum ama herkes bir değil sende bunu kapsaydın keşke. yalnızlığı sohbet ile paylaşmayı istemek de olumsuz görüldü daha neler yaşayacağız neler bakalım
Karsi iki cinsin nisanlilik erkek ya da kiz arkadasi ya da esi degilse eger muhattap olmasini tasvip etmiyorum hos degil olmamasi gerekiyo burada soru cevaplamak ayri dedigin cok ayri ya bide hala herkes ayni degil diyosun yazdigin soruya bakbi ya herseyden once sakamisin nesin bakir olmanin yaninda daha pekcok sey onemli mesela aklinin o tur seylere calismamasi kendine duzgun demeden once iyi dusun abim gibi tam anlamiyla duzgun efendi erkek cok nadir gordum her anlamda bana mattaval okuma kardes sinirlarimi zorluyosun bak
sana denk gelenler öyleyse bu benim sorunum değil ki düzgün insan olur birini görüp beğenip güzel bulmanın ne olumsuzluğu var bir kız da erkeğe bak ne kadar seksi der arkadaşlarına ve içinden kendi kendine bunu önce kavra da herkesi potansiye sapık görme saplantından kurtul önce hadi
Hicbi erkekle muhattap olmuyorum senin gibi potansiyel namussuz oldugu icin az oncede soyledim basima o tarz bisey gelmedi bunu anlamak icin basimizdan gecmesi gerekmiyo gozlemle bunu cok rahat anlayabiliyoz beynimiz var sonucta inandircak degiliz yazdigin soruya bak seksi giyiniyonuz tatlisiniz insanin akli gidiyo yok hocalarla bisi yasiyonuzmu odada filan daha aciklamaya gerek var mi it herif seni aklinin nerde oldugu burdan belli inkar etme bari lan canin cehenneme lanet olasi pislik