Ten uyumunu yakaladığınız biri ne hakaret ederse etsin unutur seks yapar mısınız?

Sonuna kadar okuyun lütfen sizce ben gerçekten gurursuz muyum, muhteşem bir ten uyumu var aramızda ne derse desin onunla sevisiyorum.

Biz konuşup anlaştık sevgili olunca ilerlemiyordu bizde sadece seks için diyalogta kaldık, neyse bir sabah ben buluşmak istedim o rahat çalışıyor araba altında bugün çok yoğunum dedi ama sen gel benim olduğum taraflara 1-2 saat işi ekebilirim dedi bende o süre çok az ben tüm gün seni istiyorum dedim ısrar ettim işte en sonunda sinirlendi ergen miyim ben falan dedi aradı açmadım trip attım baya bir en sonunda msjlasirken tartıştık yüzsüzsün yüzsüz olmasan onca lafıma rağmen altıma yatmazsin ksr dedi baya tartıştık en sonunda seni bir daha karı diye skenin ya dedi git başka kucaklara yazdı engellemiştim heryerden dün aradı başkasından engeli kaldır konuşalım diye çok ısrar edince aradım lütfen buluşalım sende benim kalbimi kırdın kahvaltı yapıp gezip tozalim sonrada bir otele gidelim vs dedi kabul etmezsen bir dahada aramam zaten dedi ama arar gurursuz.
Neyse dün konuşurken işi çıktı kapattım ara diye mesaj attı aradım açmadı geride dönmedi zaten heryerden engelli.
Ten uyumunu yakaladığınız biri ne hakaret ederse etsin unutur seks yapar mısınız?
Cevapla