Boyle biliyordum kandirilmis miyim olmuyor dedi birj
Oluyor
Olmuyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her erekte olduktan sonra boşalma olacak diye bir kavram yok. Yani sadece erekte olduğu ve boşalmadan indiği için ağrı olmaz. İstekle erekte olunan bir durumda, aşırı istek duyulmaya başlanmış, dokunmalar vs basladiktan sonra, boşalmadan inerse, işte o zaman kasık ağrıları ızdıraba dönüşür
penis her kalktığında boşalmamız gerekse heralde günde en az 20-30 kez boşalmamız gerekirdi, ergenlik-gençlik yaşlarında günde 200 kere :D günde 5 kereden fazla boşalmaya t*şaklar dayanmaz. ağrı sancı olayının aslı şudur, penisin sertleşmesiyle ilgisi yok, sperm üretimi sürekli vardır ve testislerde depolanır, uzun süre boşalma olmazsa ağrı yapmaya başlar, böyle bir durumda Yaradanın ilahi sistemi devreye girer, rüya görmek suretiyle boşalma gerçekleşir ve t*şaklar rahatlar. senin dediğin şekliyle yani penis kalktığı zaman boşalmam lazım saçmalığını muhtemelen kendini uyanık zanneden bir erkek, sevgilisini kullanmak için yalan söylemiştir :D
Evet kandirilmisim xd
Bir sey olmaz. Erkek herhangi bi anda aklına cinsel düşünce geldigi zaman ereksiyon yasabilir ozellikle genc erkekler.. fakat ereksiyon olmak sekse hazir demek değildir.. o da on sevismede içten sulanır kadınlardaki gibi.
Ne zaman aciyor.. saatlerce p*rno izleyince erkek seks veya mastürbasyon yapmazsa acıyor. Veya kendi cinsel organlarında bir problemi var ise oluyor böyle şeyler.
Cevap
20Cevap
testisler boşalmaya hazırlanıyor ve lifler ufak tefek kaslar ona göre hazırlanınca boşalamazsak çok pis ağrı oluyor hele bide yüklüysen yumruk vurmuştan beter oluyor
evet özellikle uzun süre sert kalmış ise çok ağrı olur
evet çok uzun süre erekte kalırsan oluyor yani saatlerce
Tam bosalmak uzereyken bosalmayinca o esnada birakinca ağrı oluyor genelde olmuyor yani
Sap kiz evdemi kalicaksin sen o yuzdenmi erkegin peni sine sardin
Her erkekte oluşta değil tabii ki ama çok uzun süre erkekte kalıp bosalmayınca oluyor
Olmaz olur mu be.
Rüyalanma sonrası tekme yemişe dönüyorum
Oluyor diyenler yalan söylüyor yok öyle bir şey.
Sende durum nasil oluyo?
Ağrı değil de sinir stres oluyir
:) bazen koptu zannediyorum
Yanlışlıkla oluyor seçtim olmuyor
Kim söyledi
Evet ağrır
Her kalktığında boşalsaydık ooo
Hayır olmuyor arka arkaya tekrar yaparım
Oluyor ama genelde bosaliyorum
Evet, oluyor
Oluyor
Kandırmışlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?