Tanıştığım her erkek daha beni tanımadan cinsellik beklentisine giriyor. Normal ilişki gerçekten kalmadı mı?

İlk buluşmaya gittiğinde bile öpmeden mi gideceksin diyen oluyor. Çok sıkıldım erkeklerin fazla hızlı kaynaşma çabasından.
Tanıştığım her erkek daha beni tanımadan cinsellik beklentisine giriyor. Normal ilişki gerçekten kalmadı mı?
Cevapla