Eşim onunla birlikte olmadığım için benimle tartışıyor, sizce kim haklı?

ben aseksuelim ve 1 yıl zar zor birlikte olsam da sonraki 2 yılda bunu bıraktım çünkü canım istemiyor. eşim haftada 2-3 kere mastürbasyon yapıyor bence yeterli ancak fazlasını istiyor bazen tartışıyoruz aseksuelim ne yapabilirimki? seven birisi tolere etmez mi?
Güncellemeler
+1 yıl
ben kimseye yalan söylemedim, hiç yaşayamam demiyorum ama nadiren yaparım zaten evlenmeden önce sarılmak ve eleele tutuşmak harici bir şey yapmadık evlenince birden istemeye başladı bu kadar olduğunu bilmiyordum
Eşim onunla birlikte olmadığım için benimle tartışıyor, sizce kim haklı?
Cevapla