Ereksiyon kaybı çoğunlukla erkeğin günlük hayatına dair psikolojik yüklenmelerin bir sonucu olarak karşılaşılabilen bir durumdur. Doğal olarak erkeğin de kadının da moralini bozan, canını sıkan bir şeydir. Bir Üroloji uzmanına müracaat edilirse hafif birtakım antidepresan ilaç tedavisiyle aşılabilen bir durumdur
Bir sorun olmalı ki öyle oluyordur durduk yere olması normal değil. Kapı zili, telefon çalması moral bozar ama. Partnerimin oral ile kaldırıp eski haline getirmesi beni mutlu eder. Olması gereken de bu diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar