Vajinanım iç dudağının bir tarafı diğerine göre daha büyük, estetik olayım mı?

Ya aslında böyle aşırı kötü iğrenç durmuyor ama iç dudağın bir tarafı daha büyük bu görüntüden hoşlanmıyorum sizce estetik oluyum mu? Estetik olduktan sonra zevk alamama gibi bir durum olur mu?
Vajinanım iç dudağının bir tarafı diğerine göre daha büyük, estetik olayım mı?
Cevapla