Kızlar, eşimle cinsel konularda uyum sağlayamıyoruz, ne yapacağımı şaşırdım ne yapmak gerek?

Yani ben çok istekliyim eşim tam tersi hiç olmasa da olur. Hatta benim çok istekli oluşumu sorun olarak görüyor. Hastasın sen diyor. Sevilmek istemenin nesi hastalık olur ki? Bazen şeytan diyor al hayatına birini sev sevil gönlünce de yaşa... ama işte... sizin düşünceniz nedir bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu iki muhabbet etsek dertleşsek
Kızlar, eşimle cinsel konularda uyum sağlayamıyoruz, ne yapacağımı şaşırdım ne yapmak gerek?
Cevapla