Uzun süredir küstük çok acı çektirdiğini hissettirdi ama o olanlardan sonra görüştük sevişmek istedi boşalmak buna takmalımıyım?

O bana aşık olduğunu söylüyor acı çekiyor sevgili değiliz yani ben istemedigim için görüşüyoruz orayı eleştirmeyin. 15 gündür küstük engellemişti bende onu benim yüzümden. başkalarıylada takılıyorum o varken. Sabah beni çağırdı önce sanırım bahane olsun diye bi konuyla ilgili bir şey yazdı sonra anlamadim dedim anlamadiysan yüz yüze konuşalım dedi aşırı özlemisti biliyordum ben istedimki sarılıp uyuyalım sabah 8 falandı çünkü ama o sarılıp uyumadi seviştik falan
Uzun süredir küstük çok acı çektirdiğini hissettirdi ama o olanlardan sonra görüştük sevişmek istedi boşalmak buna takmalımıyım?
Cevapla