Çoğu evli tanıdığım kişi 35'inden sonra seks faslını bitiriyor. Sizce de çok erken değil mi?

Erkekler uyaramadigi icin mi kadin istemiyor, yoksa erkegin uyarmasina kadin mi izin vermiyorda zevk alamadiklari icin 35civari seksi bitiriyorlar.
Çoğu evli tanıdığım kişi 35'inden sonra seks faslını bitiriyor. Sizce de çok erken değil mi?
Cevapla