Selam KS ahalisi! Partneriniz cinsellik yaşarken sürekli sizin korunmanızı isterse, bu konuda geri adım atmayı düşünmez ve uzlaşmaya yanaşmazsa bu durumda nasıl bir yol izlersiniz? Onu ikna etmeyi dener misiniz yoksa kendi zevkinizden feragat etmek uğruna bu duruma katlanır mısınız?Bencil bir cinsel partner, sizi nasıl bir tavır almaya zorlar?
Partneriniz cinsellik esnasında hep sizin korunmanızı talep ederse ne yaparsınız?
Ben sıkılırım ya evet o prezervatif takınca belki hissettiği hislerin yüzde beşini feda edecek ama ben bir kere doğum kontrol hapı filan kullandığım zaman bunu düzenli olarak kullandığım zaman bu benim hormonlarımı yani bayağı bir temelden sarsacak ne var yani ufak bir plastik taksa tamam ben de kullanırım ama hep ben hep ben olmaz biraz kendisinden fedakarlık etmek zorunda sonuçta sadece ben zevk almıyorum bu ilişkide
@porselenyengeç ya onu taktırana kadar hap olabilir ama sonrasında o en iyisi.
Bak condomu deneyimli kadınların hiçbiri tercih etmez. Çünkü onlar da en az erkekler kadar sevmiyorlar. Etin birebir teması çok farjli condomla girilen ilişkiden.
Bencil olmamak gerekiyor bu konuda. Kadınlar doğum kontrol hapı kullandıklarında bütün hormonları alt üst oluyor yani pek sağlıklı olduğu söylenemez. Kondom ise iki taraf içinde sıkıntı oluşturan bir durum sanırım. En mantıklısı erkeklerin doğum kontrol hapı kullanması.. Bu yeni geliştirilen hap hiçbir hormon düzeyine etki etmeden işlevini yerine getiriyor. Şu an geliştirilme aşamasında ve fareler üzerinde %99 oranında bir başarı elde etmiş, hiçbir yan etki oluşturmadığı gözlemlenmiş. Haplar piyasaya sunulduğunda, umarım erkekler çekinmeden kullanma taraftarı olurlar.
Zamanında sırf bu sebeple seks sırasında tartışıp küsüştüğüm olmuştu😅 hap kullanmak zorunda kalsam karşı tarafın korunmasını isterdim işine gelirse yani
Korumalı seks bana göre değil, ilk sefer sevgilim ile sevişirsek koruma için tamam derim sonraki zamanda asla. İlla hamile kalması diye bir konu yok hemde kendimi iyi bilirim şükür hasta/masta değilim! Tanımadığım kadın ile yatakta bulursak kendimizi illa koruma ile!
Kızmaya hakkı yok benim vucudum doğuran bakan benim. Direkt dedim ben kendimi tekrar riske atamam bir cocuk daha büyütücek piskolojim yok, Doğum dan sonra bağlatıcam veya yatakları ayırırız. Hemen kabul etti 😊
Güzel bir hayat eğlenceli biri :)) ama soru soran arkadaşı daha fazla bildirim gönderip rahatsız etmeyelim, umarım bir gün seni sorumda görebilirim o zaman yine bu gülüşü gösterirsin :)