Selamlar.. Sevişme esnasında giysilerinizin parçalanması sizi rahatsız mı eder, gaza mı getirir? Keyifli geceler.. 😏🤘
#heartoffire
her şey pahalı olmuş ama yinede ne varsa hepsini yırtıp paramparça ederim 😊 zaten en sevdiğim ön sevisme öncesi iç çamaşırları yırtmak 😎 vahsilik güzeldir sekste...
Hayır buna gerek yok erkeksi gücünü kıyafet yırtarken değil seks yaparken kullansın kıyafette yırta bilir ama onunla uğraşmasına gerek yok onun yerine güzelce uzun uzun sevişirken çıkartırız zaten yavaş yavaş daha sonrasında o sırada harcayacak bütün gücü beni yaparken harcasa daha iyi olur kolay kolay doymam çünkü kıyafetlerimi yırtarsa sevişirken üzümlerini ısırırım jsjsjaj
😂😂😂
Parçalaması için almışsam olabilir yoksa kıyamet kopar hemde büyük bi tufan 😅
Cevap
41Cevap
O parçalamak benim işim. Parçalarken de rahatsız olmayı bırak tahrik olurum, zevke gelirim, keyif alırım.
Selam gadası 🙃
Kıyafetlerimi yırtması beni daha çok arzuladığı anlamına gelir. Etkiye tepki vermek benim işimdir.
Hayır rahatsız etmez zevk verir
Hayır, onu daha çok arzulamamı sağlar. Kıyafetimi parçalaması benim için sabırsızlanıyor demektir çünkü.
Aksine hoşuma gider. Özellikle yırtması için çorap giydiğim çok olmuştur aynı şekilde gömlekte.
Gaza getirir. Tahtik eder. Tabiki parçalasın, ben de onunkileri parçalarım. 😎
Çorabını yırtmışlığım vardı, ama sonrasında yenisini almak drumunda kaldım. Pahalı bir çorapmış çünkü :D
Valla onun kesesine zarar olur. Zira iç çamaşırlarım çok pahalı onun için tercihim degil ve eşimde iç çamaşırlarımı parçalamaz.
Bi alt çamaşır olmuş 50 lira izin vermem hayvanlaşmasın
Olay çıkar. Kıyafet yırtmak nedir. Mazoşist miyiz biz.
Kesinlikle kabul etmek kamçı da getireyim kelepçe falan.
😁😁😁😁😁😁
Yoo hoşuma gidebilir, yalnız pahalı olanları yırtmadan çıkarsa iyi olur 😅😅
Leopar zannediyor kendini galiba
Aslında kalbimi parçalamasından iyidir
Onun yaptıkları benim yapacaklarımın teminatıdır 😂😂
Aniden gömleğimin düğmelerini koparıp göğsümü açarsa tahrik olurum.
Yaani arkadaşım. Ne oluyor falan olurum. Zaten kıyafetle daha çok seven biriyim.
Elbıse parçalamak mı? Köpekle mı sevısıyoruz diye düşündüm.
Ya gaza gelmeye gaza gelirim de, bu enflasyonda kıyafet parçalanır mı yahu 😅
Hasret kaldıysam partnerime parçalarım. Sonrada en kralını alır hediye ederim
Benim parçaladığım çok olmuştur hatta derim partnerim olduğu kişiye hahah
Yok neden etsin eve anadan doğma giderim ne olacak ki 😅😅
Böyle abartılı tavırlar beni cezbetmiyor
yırtılması gerekeni özellikle alırız öyle herşeyi yırtmasına gerek yok
Para veriyorum o kıyafetlere😄
Demi Tayt kaç para oldu😅
Genelde baya pahalı şeyler giyerim.. O yüzden baya bi keyfimi kaçıracaktır 🤣
Yedeği varsa rahatsız etmez😄
Yenisini alir 😂ucuz degil jsjsjs
Ulan adcjsn
Parçalamalik vakit kalmiyor zaten jsjsj
öyle bir partnerim olursa beni bile parçalasa ses etmem 🤭🤭🤣🤣🙂🙈🙈
Keşke parçalasa 😂
ahsh vuhuu 😂😂 yansın o zaman ortam diyosun
Evet ben yanmışım zaten ortamda yansın.
Ateşin büyük
Yırtmasın çok pahalı hersey
Evet rahatsiz edicidir
Ergence geliyor artık bana
Etmez daha heyecanlı olur
O güçte birini henüz bulamadım
Etmez bende parçalıyorum genelde
Asla istemem yapmam da
Kendi giysilerini parçalaması etmez.
Oooo yavrum benim tam aradığım :D
Eder cünkü giyaim olmaz eve gidince aileme nederim
Etmez daha çok tahrik eder
İçeri girip bibanda seni istiyorum deyip üstünü yırtarak sana atlamasi
Gülerim 😀
Kendini parçalaya bilir 🤣
Eder, hayvanlığa ne gerek var 😂
Evet gider
Sonunda zevkten anlayan biri sende parçalar mısın 😁
eder tabi eve nasıl gidicez
Nerede olduğuna ve üzerimdekilere bağlı
Daha çok arzulamamı sağlar fazla tahrik edici olur
Sert istekli gibi saldırsa
Karşı taraf adım atmadan ben parçalarım
Beni ediyor ilgim dağılıyor
Sadece boxerimi yirtmasi hoşuma gider.
Çok istiyorum
Ben yaparım
Giysim üstümde olmaz
Tahrik eder
Gaz'a getirir
Parçalarım☺️
Artık şelaleyim
@carretta yağmurun yağmasını bekle
Daha çok çıldırtır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?