Sizce bunun için belirli bir zaman var mı ya da bir erkeğin bunu istemesi normal mi?

Erkek arkadaşımla 3 hafta oldu tanışalı ve benimle sevişmek istediğini beni hissetmek istediğini söyledi. Ben bunun için erken olduğunu dile getirdim fakat kendisi erken olmadığını söylüyor. Bu durumda amacı sizce farklı mıdır yoksa böyle bir şey istemesi normal midir ve 3 hafta bunun için kısa bir zaman değil midir?
Sizce bunun için belirli bir zaman var mı ya da bir erkeğin bunu istemesi normal mi?
Cevapla