
21 yaşındayım üniversite son sınıf öğrencisiyim ilk kez sevgilim oldu ve bu kişi 27 yaşındaydı (ona göre ben küçüğüm ama bence yaş farkımız ideal) 1 ay sürdü bu ilişkide ilk kez cinsel ilişki yaşadım ben zevk alsamda o inlemediğimi zevk almadığımı yatakta kötü olduğumu söyledi genelde o yönlendiriyordu ben de bazı pozisyonları yapamıyordum bana yükselemiyormuş ayrıca hareketlerim düşüncelerim felan çocukçaymış ben ona göre yetersizmişim anaç değilmişim onu aldatabilirmişim, kendimi hiç geliştirmemişim, muhabbetim kötüymüş. İlk ilişkide ne yapacağını bilmemek normal bir şey değil mi? İlk sevgilim diye başta elini tutmakta bile zorlandım ama onun için denedim. önceki sevgililerime göre senle ten uyumumuz düşük dedi bence bu tecrübeyle alakalı. Sizce sevgilikte diyalog nasıl olmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer