Hamileyim, eşim eski sevimliliğin kalmadı diyor ve bana dokunmuyor. Kırıcı değil mi?

3 aylık hamileyim İlk 2 haftasında düşük tehlikem vardı ve çok şükür geçti Doktor ilişkiye girmemek için herhangi bişey bı yasak getirmedi Kilo falan da almadım aynıyım Vücudumda çatlak falan hiç bişey oluşmadı Ama artık eşim bana asla yaklasmiyor dokunmuyor Alışmış bu duruma öyle söylüyor Bı konusmamizda da eski sevimliligin kalmadı yok dedi bana Ben napicam?
Hamileyim, eşim eski sevimliliğin kalmadı diyor ve bana dokunmuyor. Kırıcı değil mi?
Cevapla