Kesinlikle bence erkeklerin ki daha istedik diye düşünüyorum bir de gerçekten temizse mesela herhangi bir kötü görüntü filan yoksa kesinlikle bence penis daha güzel görünüyor çünkü hani bilmiyorum ben de vajina var bir kere bir kadın kendi vajinasına aşağı doğru eğilme de görmesi mümkün değil ve cinsel içerikli filmlerde gördüğüm kadarıyla erkek cinsel oradan daha güzel ya da bilmiyorum benim canım çekti için böyle geliyor
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkeklerinki. bence kadindaki tek estetik olmayan şey olabilir kadin cinsel organı. Memeler, kalca, bel vs kadinda fazlasiyla estetikken cinsel organ oyle degil bence. Erkegin cinsel organi daha iyi. Birde zaten kadin olmak zor, vulvaya/vajinaya sahip olmak daha zor. Gercekten zor bir organ temizligi falanda öyle. Enfeksiyona daha açık. Ekstra özen ve temizlik gerektiriyor. Dudaklarin içine kan, idrar vs ister istemez girebiliyor. Erkekte de sunnetsiz peniste olur bu durum mesela ama o fazlaligi alınca hijyenik açısından erkekler icin rahat oluyor. Mantar gibi rahatsizliklar oluyor, havuzdan/denizden sonra islak birakmamak gerekiyor. Yine taharette falanda iyice kurulanmak gerekiyor daha bir ton şey. Kadin olmak zaten zor, boyle organa sahip olmakta zor. Estetik açıdanda erkekler bile kendi organlarini daha cok begenirler zaten.
Bence ikisinin de estetik bir tarafı yok ayrıca iç dudak sarkması için ameliyat olan ne kadar kadın varsa büyütmek için ameliyat olan bir o kadar erkek var ameliyat olmayıp halinden memnun olmayansa milyonlarca erkek varr jsksuhshdjd
Ya kompleksle alakası yok dediğin gibi kimsenin gözünün estetik gördüğü falan yok bu devirde hahahaha ama biri yazmış kadınlar ameliyat oluyor falan erkekler de oluyor yalan mı
Tabii ki kadinin 😊 Kabarik bir klitoris, sirilsiklam olmus ic dudaklar ve hafif tuylu bir cevre kadar cekici birsey olabilir mi 🤤 bak agzim sulandi. Canim cekti sanirim 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bir Güldür Güldür atasözü der ki: "Herkesin bülloğu kendine" 😂😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
bizim ki daha yakışıklı :) kadınların ki çok tatlı :)