Erkekler duygu olmadan yapılan sevişme sonrası ne hisseder?

1 aydır flörtleştiğim kişi bazı nedenlerden ötürü arkadaş kalalım demişti. Onu hala sevdiğim için fbadi gibi takılalım demiştim. O da "birine duygum olmadan onu arzulayamıyorum, erkekler duygusuz sevişme sonrası pişmanlık hisseder" deyip kabul etmemişti teklifimi. Geçen konu açıldığında onu öpmek istediğimi falan söylediğimde tahrik olduğunu söyleyip yanıma gelip saatlerce sevişti benimle. Gece birbirimize sımsıkı sarılıp uyuduk. Boşaldıktan sonra sizce soğumuş mudur benden. Sizin bu konudaki yorumunuz nedir?
Erkekler duygu olmadan yapılan sevişme sonrası ne hisseder?
Cevapla