Merhaba ; öncelikle hoşlanmıyorsam zaten bana bu teklifi edemez ! Ama diyelim ki teklif etti ve beni çok arzuladığını söyledi ben ona kendi kendini tatmin etmesi için vesikalık resmimi bırakıp giderim mutlu olsun diye onun için yapabileceğim en iyi şey bu olur :) çünkü bende aynı şekilde bir kişiyle hoşlanmadığı halde o teklifi sunmam sunmadım bu güne kadar saygı herşeyden önce gelir :)
Kavramları doğru tanımlarsak doğru cevapları alırız. Hoşlanmadığın derken neyi kast ediyoruz? Hoşlantı duymamak yani nötr hissetmekse, o an için bir çekim ve şehvet ortamı oluşmuşsa sevişirim. Ama hoşlanmadığımdan kastımız sevmediğim, itici bulduğum, ve da nefret boyutunda bir olumsuz duygu taşıyorsam onunla seks yapmayı bırak, beraber çay bile içmem.