Tam bir erkek hastasıyım erkeksiz duramıyorum, nasıl aşarım bunu?

İlla erkek olmalı bana değer vermeli benimle ilgilenmeli ona ilgi duymalıyım. Onunla gezmeli tozmalı yatmalıyım bana hediyeler almaşı ve zengin arabası olan ultra yakışıklı biri olmalı. Hep böyle düşünüyorum ve yaşıyorum bu durumdan sıkıldım bırakmak mümkün mü bu huyu?
Tam bir erkek hastasıyım erkeksiz duramıyorum, nasıl aşarım bunu?
Cevapla