Eşcinsel cinsel ilişkilere saygı duyalım mı, sınırı ne belirliyor?

Bazen burada görüyorum da "tabu" kelimesinin anlamına bakmadan kendi kafasındaki tabu kelimesiyle argüman üretenler var. Bu insanları komik bulduğumu söyleyeyim. Şimdi görselleri inceleyelim.
.
.
Gelişmiş Avustralyada insan hakkıymış 🙄
Gelişmiş Avustralya'da insan hakkıymış 🙄
.
.
.
.
.
.
Şimdi sorum şu, bir gün ensest evlilik yasalaşsın diyen insanlar ortaya çıkarsa biz onlara da mı saygı duyacağız? Eşcinsel cinsel ilişki yaşayabilirim buna saygı duy diyen insanlar neye göre saygı duymamızı bekliyor?

Eşcinsel ilişki yaşayanlara, çocuklara ve yeni ergenliğe girmiş ergenlere karşı cinsel suç işleyenere, grup yapanlara, eşcinsel cinsel ilişkiye girenlere saygı duymuyorum.

Şimdi buna karşı ne gibi argümanlarınız var hakaretten başka? Merak ediyorum.

Hayvanlardan da ensest ilişkilere girenler var, eşcinsellik doğada da var diye argüman sunmayın. Onu çürüttüm gördüğünüz gibi.

Sınırlar nasıl belirlenmeli, gelin anlatın.
Eşcinsel cinsel ilişkilere saygı duyalım mı, sınırı ne belirliyor?
Cevapla