Sevgilinizin aslında bir eşcinsel olduğunu öğrenseniz nasıl hissedersiniz? 


Benim başıma geldi bu üniversite yıllarında... Bir kız arkdaşım oldu, ama bana karşı aşamadığı bir cam tavan vardı adeta... İtiraf etti sonra, gitti...
Yani hayalinizdeki gibi bir gruba evrilmiyor süreç, seven açısından bir terk ediliş oluyor... Üzücü...
Şaşırıp merak ederdim oturup konuşup kendisine en yakın hissettiği tercihini öğrenip saygı duyarım sonrası aramızda arkadaşlık olur
Rica ederim...
Kötü bir durum. Seven taraf için üzücü oluyor bu.
Cevap
12Cevap
Eşcinselse zaten sevgili değilizdir. Biseks olabilir belki. O durum da benim açımdan bir sorun olmaz.
Şahsen lez ilişkiye ilgisi olan bir adım öndedir bence
Ben biseksüelim benim icin sorun olmaz ama umarım ilerde beni de biseksüel olduğum için gelecekteki sevgilim dert yapmaz
💩💩💩💩💩 bu şekilde
Mutlu etmek için başka bir kadın alırım cinsel hayatimiza. Iki duygusundanda zevk alsın sevgilim.
7.4 deprem etkisi yaratır.
Bende onlara katılırım
Her ikisini de zekerdim.
Kötü bir hissti. Kimse yaşamaz umarım
Öyle bir kimseyi hayatıma almam tabiki
Yuh malmı o baklava gibi kızı bulmuş
Sorun etmem
Bu pek mümkün değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?