Türkiye’de bazı erkekler neden evlilik dışı cinsel ilişki yaşayan kadınları “basit“ diye etiketliyorlar?

Türkiye’de neden kadınlar evlenmeden cinsellik yaşayınca “ basit, eğlencelik, kaşar, bacım “ damgası yiyor? Erkekler gibi kadınların da cinsel ihtiyacının olması doğal değil mi?
Türkiye’de bazı erkekler neden evlilik dışı cinsel ilişki yaşayan kadınları “basit“ diye etiketliyorlar?
Cevapla