
Çünkü seks seni çağırıyor.
Duymazdan gelmek, görmemeye çalışmak işe yaramaz.
Fısıltısı seni tahrik eder, tüm zerrene işler ve seni ele geçirir.
Çünkü seks yaşanmayı talep eder.

Kavga onun yüzünden çıktıysa muhtemelen dudağını ısırırım tepki göstermek için. Benim yüzümden çıktıysa da tüm odağı ihtiraslı bir sevişmeye yönlendirmek için her türlü yöntemi sergilerim :))
Eğer ben gerçekten sinirlendiysem birazcık zor gibi ama tabii ki de karşı Koyamam ya çünkü öpüşebiliyorsak karşı tarafı seviyorumdur ve onun bana yaklaşmasına karşı Koyamam bu benim elimde olan bir şey değil hatta o benim dudaklarıma yapışmadan önce ben onun dudaklarına yapışırm sanki son kez seks yapıyor muş gibi yaparız her şeyi sevgi her şeyin başı ya düşünüyorum da tutku arzu haz filan diyoruz ya şehvet diyoruz aslında bunların hepsi tamamen yontulmamış sevgi duygusu
kavganın konusuna bağlı eğer ciddi bi mesele ise bunu manipülasyon olarak görür daha da şiddetli öfkelenirim eğer çok ciddi bir şey değil di ise öfkemi ilişki esnasında çıkarırım (iş bitince fırçaya, cezaya geri dönerim)
Kavgadan sonra cok daha tutkulu oluyorum
Cevap
18Cevap
O öpücük 400 kilo TNT’yi patlatacak fitili ateşler. Sınrasını o düşünsün, üstünden tır geçmiş gibi pert ederim onu.
Kavganın dozuna bağlı..
Kırılmışsam ya da aşırı kırmışsam hiç bir suretle etkilemez.
Çocum, her kavga eden sevgili o ihtiraslı öpücüğü konduramaz. Bunun gerçekleşebilmesi için iki kişi arasında sevgilikten ziyade ten uyumu ve aşk olması gerekir. Yoksa kavga etmeye devam…
Kavganın üzerine swks güzel oluyor"daha sert ve istekli yapıyorsun, ceza vererek yapıyorum da kadına ödül oluyor haberim yok😂
Geçirir ama seviştikten sonra kaldığım yerden devam ederim
yazarken yaşamışsın :) :)
pancar motoru gibi çalıştırır .
Konuya göre değişir.. bir öpücüğe tav olacak diye düşünmek sinir bozucu olur.
Kavganın ne olduğuna bağlı. Sövüp sayıp hakaret edip yapıyorsa iterim.
Sinirlendiğim şeye bağlı olsa da sanıyorum ki ateşler.
Kavga sebebimize bağlı.
Buzları erıtıtım kavga mavga kalmaz
Senden cınsel soru gormemıstım hıc
Ben şookkkkk
Savaş esnasında bile sevdiğim beni öperse her şey geride kalır.
Kavga ederken birinin bana dokunmasına bile izin vermem birde öpecek?
Kavgalı seks aşırı sert olur yaa 😋
Hayır cok sınıtlıusem hıc bısey degısmez
Füze yolla öyle ölmem
Daha çok sinirlenirim.
Muzip bir gülümseme de ateşleyebilir 😃😅
Buna karşı koyamam farklı bir deneyim
Yaşamadım bişey diyemem 🤷🏻
Sinirliysem umrumda olmaz
O benimle karı arasında😄
Ateşliyim ben
Karı mı?🤦
Seni kaba görüşten almak istedim şu anda 😀
Onu benimle karı bilir, sen bilicen😄
Espiri
Yoksa ben kibarlığımdan ve inceliğimden asla taviz vermem
Öyle olsun bakalım 😀
Hadi bakalım 🙂
Kesinlikle
İşim olmaz
Hiç bir erkekle biriklikteyim olmadı
Evet
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?