valla erkek beni ırgalamaz zira gelecek 100 yıllık planlarımda bir erkekle birlikte olmak yok (olsaydı da maço olan ben olacağım için pek bir fark olmayacaktı ya neyse) ama kadına gelirsek, genel olarak feminist hiç bir insanı sevmiyorum bunun kadını erkeği yok arkadaş insan insandır ha şöyle bir mevzu var yeri geldim mi kadın geri adım atmasını bilmeli yeri gelince de erkek, yatağa gelirsek bundan zevk alanlar için konuşamam ama ben kendim baskın olmadığım bir yatak ilişkisiyle ilgilenmiyorum zira ne zerre tahrik edici buluyorum ne de kontrolü başkalarına bırakmayı seviyorum ha başkaları kontrol etmiş ha hiç yapmamışım ikiside aynı, birde üstüne benim her türlü itaatkar harekete alerjim olduğu için ve içimde de bir sadist olduğu için (genelde sevmediklerime karşı sevdiklerime sadece g*tlük yapmayı bide oynatmayı seviyorum (hobi olarak ciddi istismarvari durum yok) o yüzden yatak ilişkilerim de ancak kendi baskın olduğum bir şekilde gerçekleşebilir veya hiç gerçekleşmese daha iyi zira değmez.
Tehlike mi.. :) Bence tehlike olmalı zaten.. Bir çekişme, bir çelişki ve savaşarak sevişme ortamı olmadan ne anlamı ve tadı kalır ki sevişmenin.. Bence iki tarafta güçlü ve dişli olsun.. Tehlikeli bulmuyorum kimseyi ya da herhangi bir şeyi.. İki insan sevişme aşamasına gelene kadar birbirini tanır ve tartar ve buna göre ileri yönelik hareket eder zaten.. Beklentiler uyuşmuyorsa beraber de olmazlar olur biter.. Keyifli günler..