Hayatımın aşkını bulamadığım için kimseyle yakınlaşamıyorum, aseksüel miyim?

İlişkilerde oldum olası iyi olmadım. Herkes bir menfaat peşinde. Erkek Flörtlerimin hepsi , cinselliğe " alışveriş " pazarı gibi bakıyorlardı. Duygusal anlamda çekim duyamadığım için yakın olasım gelmiyor. Ayrıca da biseksüelim. Kızlar daha samimi geliyor ama açılamıyorum kimseye. Sizce ben aseksüel miyim?
Hayatımın aşkını bulamadığım için kimseyle yakınlaşamıyorum, aseksüel miyim?
Cevapla