Hiçbir erkekle sevgili olamadım hiç kimseyle takılamadım içime çok dert oluyor, ne yapmalıyım?

28 olucam ne sevgilim oldu ne seks yapabildim ne bir şey. Evlenmek istemiyorum yani şu an. Çünkü hayatı yaşamak birileri olsun istiyorum. Lise üniversitede olmadı çalıştığım yerde zaten erkek yok. Hayatımı yaşayamadan evlenmekte saçma.

Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımı yaşamak istiyorum kendim gibi bakir bile bulsam ki düşük ihtimal aklım dışarıda kalacak yaşayamadıklarımda
Hiçbir erkekle sevgili olamadım hiç kimseyle takılamadım içime çok dert oluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla