Sırf sevişmeyi kabul etmedi diye sevgilisinden ayrılan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıklaması da şu (evlilik düşünmediği zamanda); seviyorum abi sevdiğim kadınla sevişmek istemeden daha doğal ne var? Her şey bir bacak arası değil o takmış bekarete ama ben bu kadını arzuluyorum
(Evlilik düşündüğü zamanda) ; ben eli bir başkasının eline değmemiş kız isterim. Edepli olsun namuslu olsun geçmişi temiz olsun.
İkisini söyleyen de kendisi yalnız sdmkmkjdafhkYa bırakın şu afili lafları. Sevdiği kadınla sevişmek ayrı sırf sevişmedi diye ayrılmak ayrı.. seviyorsa niye red yiyince ayrılıyor? Sallıyorsunuz birazcık mantıklı sallayın bari. Hepiniz igrençsiniz beyler. Sırf bu yüzden evlenmeyeceğim. Ben kimsenin seks objesi olamam. Hele ki sırf erkek diye her b... yiyip namuslu kız arayan erkeğin objesi hiç olamam...
Sırf sevişmeyi kabul etmedi diye sevgilisinden ayrılan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla