Erkek arkadaşımla cinsellik için birlikteyiz. Aşık mı olmam gerek?

Erkek arkadaşımla cinsellik için birlikteyiz açıkçası. Bundan önceside var ancak 1 senedir beraberiz. Birbirimizi tabiki seviyoruz ama aşık değilim. O da öyle. Ama her zaman beraberiz birakmiyoruz birakamiyoruz. Aşırı mükemmel bi birlikteliğimiz var Efsane ilişkimiz var açıkçası mutluyumda o da aynı şekilde. Evlenmeyide düşünüyoruz yani. Hata mı yapıyorum aşık mı olmak gerek? Ev geçindirme konusunda bi problememiz yok evi var herseyi var calisiyor. Bende öyle. Hata mi yaparim?
Güncellemeler
+1 yıl
kafa yapımızda aynı yani eğlendiriyo beni mutluyum yanımda beni her bakımdan mutlu ediyor aşık mı olmam gerek aşık olmadan evlenilmiyor mu
Erkek arkadaşımla cinsellik için birlikteyiz. Aşık mı olmam gerek?
Cevapla