Nişanlım sevişirken ışıkları hep kapatıyor, kendinden mi utanıyor benden mi?

Hayır anlamıyorum resmen karanlıkta sevişiyoruz, ne ben onu görüyorum ne de onun beni gördüğünü düşünüyorum. Beni mi beğenmiyor diye düşünmeye başladım artık. Sizce öyle olabilir mi?
Nişanlım sevişirken ışıkları hep kapatıyor, kendinden mi utanıyor benden mi?
Cevapla