AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Normal sen gibi nice erkek ve kadınlar çok
Bendede Ayni durum. 30 a gelecegiz iki sene sonra hiç bir şey daha yaşamadım
Zor bulanan bir kız sin değerlisin cidden sen takma aşığıdaki yorumlara bir elması nadide ve değerli yapan kırılmaması değil zor bulunması dir
Yoo garip falan değil.
evlenmeye bak 30 dan sonra kimse istemez seni
Neden
kim napsın 30luk kadını :D
Dışarıdan 30 gibi durmuyorum.
ne farkeder
Niye ne fark eder? Nüfustaki doğum tarihine bakarak mı evleniyor insanlar?
kadının yaşlısı işe yaramaz kim napsın 30larda karıyı herkes genç ister
Yoo hiç öyle değil. Genç olup benden küçük olup benimle ciddi ilişki yaşamak isteyen de oldu. Ama ben kabul etmedim yaşından dolayı.
he he kesin ciddidir sen öyle san :D :D
Örnek davranış aferin sana
Normaldir aslında ne mutlu sana
Tabulari yikamamissin bastirmissin duygularini
Hep ertelemissin ama omur bitiyor hersey zamaninda guzel
dünyanın sonu vahhhh nasıl ederik olaaaa
Tam çetin ceviz, valla süpersin 💐
Garip bencede neden bekledin fırsat mı olmadı
Hayır neden garip olsun
hayır daha neıstıyon supersin
Değil.. Neden garip olsun..
Gayet normal evlenince yaşarsın
öyle birini bulabilirmiyim peki
garip değil aslında. olağan şeyler bunlar..
Şimdiki gençler fırtına
Daha doğru insan karşına çıkmamış bol şanslar
Ne denir ki bilemedim
Hiçbir şey için geç değil
Evet bena tek erkek yetmiyor
Gerçekten mi
Normal kanka yani ne olcaktiki
Hangi sehirdesin benim yaş 28 tanışmak isterim eğer düşünürsen ciddi biçimde
Ne güzel kendini korumussun abazalardan
Peki böyle olma sebebi nedir
İşsizlik buna bağlı olarak ekonomik sorunlar, asosyallik, evlenip de boşanırsam düşüncesi, erkeklere pek güvenememe sebebi bunlar
Neden burada sadece erkekler suçlu
Bu “erkekler” konusunda babamın da düşünceleri dahildir. Şöyle ki erkekler kadınları evlenmelik kadın, eğlenmelik kadın diye ikiye ayırıyorlar. Bir sürü kadınla düşüp kalkıyorlar. Sonra kendisi gibi olan kadınlara da orrrr, bundan anne olmaz, bundan eş olmaz gözüyle bakıyorlar. Evlenmeyi düşünmeden yattıkları kadınlarla yaşadıkları şeyleri başka erkeklere anlatıp itibarsızlaştırıyorlar, dalga konusu yapıyorlar, birlikte olurken videoya alanlar, fotoğrafını çekenler dolu. Sonra onları internette ifşa sitelerinde yayıyorlar ya da kız/kadın ayrılmak istediğinde onu tehdit ediyorlar bunları yaymakla. Ailesine bildirmekle falan. Bunu yapmayan da birlikte olduğu kızı aldatıyor ya da kız ayrılmak isterse kızı tehdit ediyor fiziksel şiddete bile varabiliyor. Babamı da dahil ettim mesela neden dahil ettim. Bir tv haber programında sevgilisi tarafından dayak yiyen kız, sevgilisi tarafından tecavüz edilen kız gibi haberlerde o da “Ne işi varmış evinde?” “Neden sevgili olmuş olmasaymış.” diyor. Bu beni sinir ediyor. Kendi kızı yapmadığından rahat çünkü. Ama yapsam ve başıma böyle bir şey geldiğinde çevremde bir tane bile destekçim yardımcı olanım olmayacak. Buna kendi annemi de katarım. Mesela anneme ne zaman telefonla konuşması için telefonumu versem telefonunu kurcalar. Rehberime, whatsabıma, mesajlarıma bakar. Whatsapta biriyle sohbet etmişsem ki ben aklına gelecek her konuda sohbet ederim karşımdaki de sohbetin çok iyi. İnsan zamanı bile anlamıyor der. Whatsap sohbet listesinde yabancı bir erkek görünce bu kim diye soruyor. Babama gidip söylüyor. Ben de babama açıklama yapıyorum. Yol bir şey baba öylesine konuştuğum sohbet ettiğim biri diyorum. Anlatabildim mi?
Anladım
Artık kendinle ve yetişme tarzında çelisiyorsun hangi tarafa yönelecek sin bilemiyorsun
Hayır şu an en istediğim kişisin
Çok garip değil ablamda senin gibi
İki sene sonra ben
evlenmeyi bekliyor olmalısın
Tadını çıkar
Ne okudun hemşirelik mi diyetisyenlik mi?
ya da çocuk gelişimi mi
Öğretmenim
Ana sınıfı mı?
Lise
Nasıl sınıfta sırf kızlar olur anlamadım
Hiç mastürbasyon yapmıyor musun?
Yoo normal mastla mi idare ediyorsun
evet
Bul birini cinsellik yasa istersen
Ve azgınım
istekli değilim ya
Neden
Sadece sıkılıyosun ozaman
Ne bileyim ben. Öyle azgınım yazacak kadar sık sık istediğim bir şey değil.
Önemli degil ben öyle yazdım ben de patlıycak sıkıntıdan
Calışmıyomusun
Çalışmıyorum
Bende bi dinlensem caliş yoruldum ne uyku var ne dinlenme dört gözle eve gitmeyi beklitorum saat gelsin diye
Biraz garip
Neden garip buldun?
Senden 10 yaş küçükler bile neler neler yapıyor 😎👍
Ben onların yaptığını yapsaydım ailem ağzıma sıçardı benim.
O zaman üniversite de okuyamazdım hoş okudum da ne oldu isşizim
Bölüm neydi okuduğun
Öğretmen
Değil.
Niye garip olsunki
Normal takma kafana.
Garip değil normal
Hiç garip değil
Zor olmalı...
Hayır değil
E seviş artık sen de
Bende yasamadim
Bende aynı sıkma canını hayırlısı olsun
Hiç garip değil çok iyi aslında
iyisin
Normal bence
Boş ver kimseye verme olsun kudursun erkeler
kendi tercihin
Yazik sana ya üzüldüm
Ama sohbeti sevmiyorsun
neden garip olsun. normal ve dogru
Garip değil
Sevgilin neden yok?
Ben de öyleyim
Zor bir durum
bende 24 aynı
Değil
hayır garip değil
Gayet normal
Biraz garip geldi
Anormal biraz
Değil
Kapalimisin
Açık
Hicmi sevgilin olmadi
Evet
Neden olmadi
İşsizlik buna bağlı olarak ekonomik sorunlar, asosyallik, evlenip de boşanırsam düşüncesi, erkeklere pek güvenememe sebebi bunlar
Mecbur degilsinki evlenmege bari sevgilin olsun
Sevgili olduğumda erkekler cinsellik yaşamak isteyecek. O yüzden de sevgili olmuyorum kimseyle
Hmmm maelesef evet ama cinsellik yapmadanda onu mutlu edersin
Ya ben birini mutlu etme ihtiyacından çok kendimi mutlu etme ihtiyacındayım. Ama deminki yorumumu okuduysan da bu durumlardan dolayı bir şey yapamıyorum. Yapasım gelmiyor.
Böylemi kalacaksin
Ne bileyim ben ya
Ne yapiyorsun su an
Şu an masamda oturmuş karşımda kitap defler gibi ıvır zıvırların içinde sana yazıyorum yorum yapanlara yazıyorum. Birazdan youtube geçip müzik dinleyebilirim.