Cinsel Yaşam Eski sevgilimle maalesef arkadaş kaldım ama çok arzuluyorum onu, ne yapmalıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Sevdiğim için korkudan arkadaş kalalım dedim. Haliyle konuşuyoruz.İkimiz de yalnızız. Aramız iyi Eski sevgilimle maalesef arkadaş kaldım ama çok arzuluyorum onu, ne yapmalıyım? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
AaronBenElijah Takip Et Master Yaş: 37 , eic 48% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı. Eski sevgili ile arkadaş kalamazsın al karşına konuş. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Üzülmek istemiyorum ya ama Yorumla AaronBenElijah +1 yıl Aynı durumda gibi bir şeyiz. Yorumla Soran +1 yıl Sen de mi benzer durumdasın. Ne tavsiye edersin Yorumla AaronBenElijah +1 yıl Ben uzaklaşmaya çalışıyorum arkadaş kalmak saçma arkadaş gibi konuşmak çok saçma yarın hayatına biri girer daha kötü olursun seviyorsa sevgilin olur sevmiyorsa uzak dur Yorumla Soran +1 yıl Çok haklısın.. o gücü bulamıyorum ama kendinde. Çıkmazdayım Yorumla AaronBenElijah +1 yıl Bulamıyorsan uzak dur erkek özellikle arkadaş kalamaz ben yavaş yavaş uzaklaşıyorum bir kaç güne tamamen nokta koyarım Yorumla Soran +1 yıl En güzeli olması gereken de o. Darısı bana Yorumla
bacıluss Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Git de olmuyor böyle sevgili olalım tekrar zaten arkadaş kaldıysanız iki tarafında duygusu vardır 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bilemiyorum ki ikimci defa terk edilmiş gibi olacam. Konuşuyoruz sürekli neden ayrıldıysak. Acı da çekmezdim eğlenirdik de Yorumla
CevizAdamm Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl hormonlari yükselen buraya geliyo arkadaş nasıl biyer oldu burası 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Birleşirsiniz yine aynısını yaşadım sonra terkedildim yaptığımız şeyin doğru olmadığını söyledi 0 0 Yorumla
suskunn33 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 660 cevap paylaştı. Fazla surmez o zaman siz tekrar birlesirsiniz 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Sanmıyorum ya Yorumla suskunn33 +1 yıl Neden kotumu ayrildiniz Yorumla suskunn33 +1 yıl Aman ha sakin ona soleme direk istiyorum felan diye Yorumla Soran +1 yıl Kötü ayrılsak konuşmayız. Nasıl diyim Yorumla suskunn33 +1 yıl Bisey deme yakin davran yine Yorumla suskunn33 +1 yıl Msjim acik istersen yazabilirsin aklim yettigince anlatayim Yorumla
emrecn34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 76% +1 yıl Bebegım ark kende bırlıte olanılırsın konuş 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Konuşayım mı Yorumla emrecn34 +1 yıl Tabıkıı konuş canım Van’da yazabılırsın Yorumla Soran +1 yıl Vandan mı yazayım Yorumla emrecn34 +1 yıl Olur canım Yorumla
Melikegulec_ Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Barışırsınız siz ona adım atmaktan çekinme 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok çekiniyorum. Nasıl adım atmalıyım. Direkt mi söylryeyim Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,7b cevap paylaştı. Neden korktun 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Odaya takılmayalım bi anda hayatımdan gitmesinden Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Denemeden bilemezsin. Belki de gitmezdi Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani ayrıldıgı için kaldık zaten Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl korkudan mı niye 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ya onsuzluğu düşünemeidm hayatımdan bir anda yok olması çok korkunç gelmişti Yorumla Cevap sahibi +1 yıl demek ki ona göre korkunç değil. ona göre bir şey ifade etmiyormuşsun. ezdirme kendini kız Yorumla
Açıkmusluk Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Tahrik et 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yapayım mesela ya Yorumla Açıkmusluk +1 yıl Yorumdan olmaz bam yiyorum sonra Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Eski sevgili ile arkadaş kalamazsın al karşına konuş.
Üzülmek istemiyorum ya ama
Aynı durumda gibi bir şeyiz.
Sen de mi benzer durumdasın. Ne tavsiye edersin
Ben uzaklaşmaya çalışıyorum arkadaş kalmak saçma arkadaş gibi konuşmak çok saçma yarın hayatına biri girer daha kötü olursun seviyorsa sevgilin olur sevmiyorsa uzak dur
Çok haklısın.. o gücü bulamıyorum ama kendinde. Çıkmazdayım
Bulamıyorsan uzak dur erkek özellikle arkadaş kalamaz ben yavaş yavaş uzaklaşıyorum bir kaç güne tamamen nokta koyarım
En güzeli olması gereken de o. Darısı bana
Git de olmuyor böyle sevgili olalım tekrar zaten arkadaş kaldıysanız iki tarafında duygusu vardır
Bilemiyorum ki ikimci defa terk edilmiş gibi olacam. Konuşuyoruz sürekli neden ayrıldıysak. Acı da çekmezdim eğlenirdik de
hormonlari yükselen buraya geliyo arkadaş nasıl biyer oldu burası
Birleşirsiniz yine aynısını yaşadım sonra terkedildim yaptığımız şeyin doğru olmadığını söyledi
Fazla surmez o zaman siz tekrar birlesirsiniz
Sanmıyorum ya
Neden kotumu ayrildiniz
Aman ha sakin ona soleme direk istiyorum felan diye
Kötü ayrılsak konuşmayız. Nasıl diyim
Bisey deme yakin davran yine
Msjim acik istersen yazabilirsin aklim yettigince anlatayim
Bebegım ark kende bırlıte olanılırsın konuş
Konuşayım mı
Tabıkıı konuş canım Van’da yazabılırsın
Vandan mı yazayım
Olur canım
f*ck buddy ilişkisine başlayın
Arxulamak derken, cinsellik varmiydi
Barışırsınız siz ona adım atmaktan çekinme
Çok çekiniyorum. Nasıl adım atmalıyım. Direkt mi söylryeyim
Neden korktun
Odaya takılmayalım bi anda hayatımdan gitmesinden
Denemeden bilemezsin. Belki de gitmezdi
Nasıl yani ayrıldıgı için kaldık zaten
koru bişey
arzula devam et
ne gibi arzulama bu
Direk söyle
korkudan mı niye
Ya onsuzluğu düşünemeidm hayatımdan bir anda yok olması çok korkunç gelmişti
demek ki ona göre korkunç değil. ona göre bir şey ifade etmiyormuşsun. ezdirme kendini kız
Tahrik et
Nasıl yapayım mesela ya
Yorumdan olmaz bam yiyorum sonra