AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
her an nude istemek nedir ya
Midem bulandı senden
teşekkürler
Kızlarda s*Ke sürecek akıl yok ya😀
en akılsızımızın aklı bile seninkine birkaç kere tur atar aklı çok olduğu için değil ama :)
19 yaşındaki kızdan nude isteyen s*KS*in senide Bi rahatla siz bunları hakediyosınuz
bunu hak ediyorsunuz ne ösgsözhsözbsk dostum srvişmeyi bu kadar kötü bir şey olarak görmediğinde yeniden gel
Mantıklı değil ama sürekli nude de sıkar ya
Güzel fiziğin olmasa suratına bakmaz.
Bekleme bile. Hemen ayrıl
Evet mantıklı olur :)
bir zahmet
Objesin objeeeee.
Ayrıl
Nerde tanıştınız
Arkana bile bakmadan uzaklaş bence
Ayrıl gitsin
gönder
Atın atın sonra da tehdit etsinler sizi
Kafan güzelmiş
Çok * istiyor demekki
Evet ayrıl
Çok mantıklı olur
Yaşlar kaç
Eskiden attıysan yine at ne olacak
tamam kızda atmama demiorum diyor... ikide bir istemesinden sürekli istemsindne sıkıldım diyor... zaten atıyorum diyor
Tamam libidosu yüksek adamın kız da rahatsız oluyor ayrılsın zaten kimse kimseyi gerçekten sevmiyor bu dünya da neye katlanıyor kız
buda doğru değil ki ama bir kere kimse kimseyi sevmiyor gerçekten evet belki çoğu insanı kapsar ama herkesi değil... ben bunu kabul etmem çünkü nadir de olsa gerçekten seven nadir kerizlerdenim ne demek isteidğim anlaşılmıştır sanırım.
Diğer bir bakış açısı ben kızda bunun fakrında zaten arada kalması da bundna belki de adamı seviyor bitmesini istemiyor. Bunu nasıl çözebilirim, kurtarabilir miyim bunu düşünüyor? Soruyu da benc ebu yüzden sormuş. yoksa acı gerçeğin farkında
Ben olsam ayrılırdım çünkü zaten eninde sonun da bırakacak beni güvenmeyin seviyorum diyene bence ayrılmalı ban göre
Nadir seven keriz diye bir şey yok kerizlik degil estafurrullah keriz hissettirmeleri asıl keriz seven birini kaybetti
fikrine saygı duyuyorum bu arada... dışardan bakınca görünen bu ama işte oda seviyor kız napsın?
Seviyor olabilir ama sevgi her şeyi kurtarmıyor
Ve zaten adam bırakacak eninde sonun da çünkü birine değer verirsen istediğini yaparsan o kişi seni bırakır
kendime keriz demiyorum ama şöyle bakarsak bir çok kadında yaa sadakat sevgi, sahiplenme falan diyor erkekte ama gidip bile isteye tam zıt insnaları seçiyor. Kimse o gerçek sevenleri seçmiyor büyük çoğunluk o halde burada da bir smaimiyetsizlik var...
Hayır kendini sevdiğini söyleyen erkekler de kadınları bırakıyor
Madem bir erkek bir kadını seviyor neden çaba göstermiyor bu da samimiyetsizlik
ben bu soruna kendim için cevap verebilirim... ben hep çabalayıp kaybedilen giden taraf değil terk edilen taraf oldum
Bende senin soruna kendim cevap vereyim Zıt insanları değil seviyorum diyenleri seviyoruz sonra yalancı çıkıyorlar sadece seviyorum diyip bir şey yaptığı olmayan biri çıkıyor bırakıp gidiyorlar hemde ne halde bıraktığını bile bile üzülmeden
onlar seviyorum diyenler söyleidğin gibi sadece söyleyenler... ben söylemeden hissettiren ve bunu yaşatmak için çabalayan bir tipim ikisi aynı değil
Öyle olması gerekiyor zaten
Cinsiyetle alakası yok zaten karakter meselesi
bende karakter meselesi olduğunu düşünüyorum zaten... orada hemfikiriz. Sonuç olarak ama kadınlar basit bir söze kansa idi o zaman bende ilgi duyduğum kişiye söyleidğimde karşılık alırdım demek ki öyle olmuyor. Yani kadın genelde o kişinin öyle biri olduğunu bile bile gidiyor. Bunu sorudğumda dürüstçe cevqp veren kadın olmuştu. Düzelir belki diye düşünen oldu ya da afedersin ama şu algıda çok net var... P. ç erkek daha çekici. Gerçek olan bu aslında.
Aslında beğenmekle sevmek ayrı şeyler benim sevdiğim adam yakışıklı desem değil zengin desem degil boylu poslu değil ama seviyordum yani kalbin seçer seveceğin kişiyi bana göre
Basit bir söze kanmak degil kendine iyi gelen İnsanla
Bazı şerefsizler başta çok iyi davranıp aşık ediyor sonra bırakıp gidiyor işte bu p*çlik bana göre
o zaman ben aptalım... yani rol yapmadığım için... benim her halim doğal ve rol yapmak yok... bende bir sorun var demek ki p.. ç gibi yapıp sonra normale mi dönmek lazım..
Arkanda gözü yaşlı insan bırakmak vicdanını sızlatmayacaksa olabilirsin
Ama her insana yakışmaz bu tavırlar
Sen boş ver en iyisini yapıyorsun kendini bozma
kendimi bozmıyım evet ömür boyuda yalnız kalayım... yıllardır olduğu gibi... haa birde arkasından küfür hakaret yiynler ne oluyor onalr haal dışarıda ve yanalrında birileri var.
O zaman bizim onlardan ne farkımız kalacak herkese umut verelim bırakalım
Açıkçası benden helallik istedi helal olsun demedim
Beni bu kadar yoran yıpratan birine helal olsun önüne bak demek içinden gelmedi
Öbür dünyası var bir de
Onu düşünen kaç kişi kaldı şu devirde?
Sen düşün ben düşüneyim herkes kendi bacağından asılır
Bazı insanlar keşke yok olsa aşktan sevgiden soğuttular
hayatında biri yok şuanda galiba
Tabi ki de yok
vee canını muhtemelen yakın zmanalarda yakan biri olmuş
Evet
Hemde çok O yüzden kusura bakma ama tüm erkeklerden soğudum
farkındayım hiç alakası olmaıdğı halde hatta bununf akrında olduğun halde bana bile öfkelisin nerede ise
Çok kırıldım ben
farkındayım yani eğer fırsatçılıkmış gibi algılamaycaksan eğer konuşabiliriz... dertleşbiliriz yazabilirisn yani
at sende kırma 😅😅
sende at ste canim
Terk et
Senin tercihin
Ayrıl bence